Рішення міської ради

Про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення позачергової тридцять шостої сесії

№70 від 21.12.2023 р.

 

Про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, з метою підвищення якості пасажирських перевезень на території Хмельницької міської територіальної громади, керуючись законами України «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт», «Про транспорт» та «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки згідно з додатком.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на управління транспорту та зв’язку, управління комунальної інфраструктури, фінансове управління та заступника міського голови М.Ваврищука.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань соціально-економічного розвитку, інвестиційної політики та дерегуляції.

 

Міський голова Олександр СИМЧИШИН

 

Додаток

до рішення сесії міської ради

від 21.12.2023 року №70

 

ПРОГРАМА

розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки

 

ВСТУП

Програма розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки (далі - Програма) розроблена управлінням транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради відповідно до чинного законодавства України.

Транспорт відіграє одну з ключових ролей у виробничій інфраструктурі Хмельницької міської територіальної громади, забезпечуючи необхідний рівень життєдіяльності суспільства. Однією з головних задач у сфері пасажирських перевезень є оптимізація існуючих транспортних мереж, з основним акцентом на розвиток міського електротранспорту та адаптацію обсягів роботи пасажирського автотранспорту до потреб населення. Громадський пасажирський транспорт Хмельницької міської територіальної громади складається з електричного та автомобільного.

Вимоги до міського та приміського пасажирського транспорту включають в себе комфортність, мобільність, надійність, регулярність руху та високий рівень безпеки під час здійснення перевезень.

Програма враховує вимоги чинного законодавства та потреби населення у галузі пасажирських перевезень, нею визначені цілі, завдання, пріоритетні напрямки та очікувані результати розвитку пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки.

В Програмі зазначені підсумки роботи громадського транспорту громади за 2019-2023 рік з існуючими проблемами та основними векторами роботи пасажирського автомобільного транспорту у 2024-2028 роках.

Метою цієї програми є удосконалення системи надання послуг пасажирського транспорту за допомогою підвищення якості вказаної послуги та її рівня безпеки, створення конкурентоспроможного середовища на ринку транспортних послуг, підвищення екологічності та енергоефективності, а також на розвиток інфраструктури в галузі автомобільного та електричного транспорту. Вона передбачає виконання комплексу заходів у визначені терміни, спрямованих на оновлення рухомого складу та покращення всіх аспектів транспортної системи.

 

І. Огляд галузі та стан пасажирських перевезень на території Хмельницької міської територіальної громади.

Серед різних видів транспорту, автомобільний транспорт виступає домінуючим з точки зору обсягів перевезень та впливу на різні аспекти нашого життя. Автомобільний транспорт є важливим видом транспорту, що відповідає за задоволення потреб населення та суспільного виробництва в сфері пасажирських перевезень.

Електричний транспорт, у свою чергу, є складовою частиною єдиної транспортної системи, спрямованої на перевезення громадян тролейбусами відповідно до соціальних потреб. Розвиток цього виду транспорту передбачає впровадження принципів державної політики у сфері міського електротранспорту, підвищення ефективності та надійності його функціонування відповідно до встановлених нормативів і стандартів.

Забезпечення надійних і якісних послуг міського та приміського пасажирського транспорту має велике соціальне значення, забезпечуючи зручний доступ до робочих місць, обслуговування, освітніх та культурних закладів тощо.

У сфері пасажирських перевезень головним завданням є оптимізація існуючої транспортної мережі, пристосування обсягів пасажирського транспорту до потреб населення та удосконалення транспортної інфраструктури.

Станом на сьогоднішній день, площа Хмельницької міської територіальної громади становить 495 км2, з них 93,5 км2 площа міста Хмельницького.

Для задоволення потреб в сфері пасажирських перевезень затверджено міську та приміську транспортні мережі: міська включає в себе 27 тролейбусних маршрутів (з яких функціонує 26) та 48 автобусних маршрутів (з яких функціонує 36); приміська включає в себе 14 автобусних маршрутів (усі функціонують).

Всі транспортні засоби, які залучаються для перевезення пасажирів, працюють у звичайному режимі руху.

Для надання послуг використовуються в середньому 68 одиниць електротранспорту з 97 передбачених та 240 автобусів  з 351 передбачених, з них: 52 - великої місткості, 38 - середньої місткості та 150 малої місткості.

Наразі, 69,5 % тролейбусів (або 72 із 105), що знаходяться на балансі Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» відпрацювали свій строк експлуатації.

Протягом 2019-2023 років відбулося значне оновлення рухомого складу як комунальної, так і приватної форм власності.

Так, фізичною особою-підприємцем Мішиним О.В. придбано 14 великогабаритних автобусів іноземного виробництва (марок MAN і Mercedes-Benz), які залучаються для перевезення пасажирів на маршрутах загального користування № 21 «Катіон - Автостанція №1», № 22 «Катіон - Озерна» (міські), № 7 «Хмельницький - Іванківці» та № 8 «Хмельницький - Олешин» (приміські).

Також, товариством з обмеженою відповідальністю «Рембуд-транс» закуплено 3 аналогічних автобуси (марки MAN), які відновили свою роботу на маршруті загального користування № 19 «Ракове - Озерна».

За рахунок придбання додаткових одиниць техніки, товариством з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке таксі» на маршрутах № 29 «Озерна - Катіон» та № 49 «Озерна - Катіон» замінено 24 транспортні засоби малої місткості на 12 комфортних автобусів класу «І» (марки Mercedes-Benz).

Поновлено функціонування маршруту № 2 «вул. Північна - Ракове». Приватним підприємством «АвтоГаз-Захід» для його обслуговування залучається 8 низькополих транспортних засобів (марок  Mercedes-Benz та Scania).

Для потреб Хмельницького комунального підприємства «Електротранс», за кошти підприємства та бюджету громади, проведено закупівлю 19 нових автобусів середньої пасажиромісткості (марки Ataman, 13 з них вже працюють на маршрутах міста № 3 «Озерна - Ракове», № 4 «Ружична - Вул. Староміська», № 5 «Лезневе - Львівське шосе», № 35 «Озерна - Катіон» та на приміському маршруті № 15 «Хмельницький - Шаровечка»). Решта автобусів будуть використовуватись для надання послуг на інших маршрутах міста. Крім цього, придбано 16 бувших у використанні великогабаритних автобусів (марок Solaris, Temsa, Scania та Setra), частина з яких залучаються для перевезення громадян на маршрутах № 8 «Озерна - Ракове» та № 20 «Катіон - Лезневе».

Зазначеним підприємством придбано 2 вживаних тролейбуси (марки Skoda),в тому числі один зчленований, які працюють на різних маршрутах. Здійснено відновлювальний ремонт 5 тролейбусів та тривають аналогічні роботи ще по одному тролейбусу. Подібні заходи триватимуть і надалі.

Встановлено 23 нових павільйони для очікування пасажирами громадського транспорту.

В рамках реалізації проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту у м.Хмельницький», між Хмельницьким комунальним підприємством «Електротранс» та Європейським банком реконструкції та розвитку підписано кредитний договір (який вже ратифіковано відповідним рішенням сесії міської ради) на суму 10.6 мільйонів євро, які включають в себе грантові кошти від двох грантодавців, а саме: 2 млн 750 тис євро від Інвестиційної Платформи Сусідства ЄС та 1 млн 700 тис євро від Спеціального Антикризового Фонду ЄБРР. Відповідні грантові угоди вже підписані та затверджені міською радою. Строк погашення цього кредиту - 13 років.

Серед іншого, планується провести реконструкцію електропостачання та розподільної мережі для тролейбусів (14 км в два проводи), придбати нові низькопідлогові тролейбуси у кількості 40-44 одиниці та провести оновлення транспортної інфраструктури, яка включатиме модернізацію обладнання тролейбусного ДЕПО, тягових підстанцій, встановлення сучасного комплексу телемеханіки на 10 тягових підстанціях, осучаснення комплексу мийки тролейбусів та реконструкцію існуючих зупинок громадського транспорту (встановлення енергозберігаючого освітлення).

Морально застарілий автомобільний транспорт, що забезпечує перевезення пасажирів на території Хмельницької міської територіальної громади, сприяє зростанню рівня незадоволеності серед населення та потребує оновлення. Співвідношення малогабаритного транспорту до середньогабаритного та великогабаритного становить 62 %. Цей показник знизився порівняно з попередніми роками на 23 %, що демонструє позитивний вектор розвитку. Беручи до уваги пропускну спроможність у деяких мікрорайонах міста, певна кількість автобусів малої місткості залишиться, однак, необхідно мінімізувати вказаний відсоток для забезпечення високого рівня комфортності у сфері пасажирських перевезень.

Враховуючи вищевказане, можна зробити висновок, що сфера пасажирських перевезень вимагає постійного поліпшення та розвитку.

 

ІІ. Проблемні питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті Хмельницької міської територіальної громади.

Основними проблемними питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті Хмельницької міської територіальної громади є:

1. Кадровий дефіцит персоналу;

2. Низький відсоток екологічних видів громадського транспорту;

3. Зменшення кількості платоспроможних пасажирів;

4. Швидкі темпи автомобілізації громади створюють загальне навантаження на інженерно-транспортну інфраструктуру;

5. Брак транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

6. Нестабільні показники графікованості громадського транспорту;

7. Зниження попиту на навчання інженерно-технологічним професіям;

У разі не усунення зазначених проблемних питань, знизиться рівень безпеки міського та приміського автомобільного транспорту, неминуче збільшуватиметься кількість екологічних проблем та дорожньо-транспортних пригод.

Крім того, вулично-дорожня мережа буде переповнена приватним транспортом, що викликатиме постійні затори як в центральній частині міста так і в окремих мікрорайонах.

 

ІІІ. Фактори впливу на вищевказані проблеми.

1. Кадровий дефіцит персоналу

1.1. Відсутність необхідної кількості водіїв для забезпечення безперебійної роботи відповідної кількості автотранспорту на маршрутах.

Дана проблема пов’язана із виїздом за кордон значної частки населення у зв’язку з початком повномасштабної війни.

Для забезпечення відповідної роботи транспортних засобів впродовж 17 годин, що відповідає робочому часу від 06:00 до 23:00 годин, необхідно мати трьох водіїв згідно з режимом праці та відпочинку. Проте, підприємства, які здійснюють перевезення пасажирів, не мають відповідного фінансового забезпечення для працевлаштування такої кількості водіїв для одного транспортного засобу, особливо враховуючи фактичну несумісність оплати за надані послуги.

1.2. Невідповідний рівень оплати праці.

Скрутне фінансове становище автомобільних перевізників, викликане, серед іншого, введеними раніше обмежувальними заходами, пов’язаними із карантином та військовою агресією, не дозволяє забезпечити належний рівень оплати праці для кваліфікованих водіїв із тривалим досвідом роботи.

Більша частина вказаних працівників знаходить роботу за кордоном та звільняється у зв’язку із недостатнім обсягом заробітної плати.

1.3. Дефіцит сучасних підходів для надання освітніх послуг з метою підготовки професійного персоналу.

1.4. Відсутність механізму заохочення.

Перевізникам Хмельницької міської територіальної громади варто звернути увагу на недопустимість відтоку кваліфікованого персоналу на підприємствах шляхом введення будь-яких систем заохочення працівників, в межах чинного законодавства України.

1.5. Мобілізаційні заходи.

Протягом 2022-2023 років вагома частка працівників перевізників, які забезпечували перевезення пасажирів на автобусних маршрутах Хмельницької міської територіальної громади, були увільнені у зв'язку із проходженням військової служби у Збройних Силах України.

 

2. Низький відсоток екологічних видів громадського транспорту

2.1. Цінова політика.

На сьогодні, у автомобільних перевізників відсутній економічний інтерес до купівлі електробусів, причиною цього є низький рівень рентабельності перевезення громадян.

В силу високої собівартості електроавтобусів, необхідно шукати альтернативні шляхи переходу на більш сучасні технології громадського транспорту та рухатись у напрямку збільшення кількості тролейбусів, розвитку інфраструктури, необхідної для їх роботи.

2.2. Невідповідність тарифів до реальних витрат по перевезенню пасажирів.

Обґрунтований тариф на проїзд транспортом повинен сприяти розвитку міського та приміського пасажирського транспорту та підприємницькому інтересу. Також, він стимулюватиме впровадження новітніх технологій (в тому числі, оновлення рухомого складу), що, в свою чергу, сприятиме: створенню конкурентоспроможного середовища; появі нових учасників в галузі автомобільного транспорту; забезпеченню вищого рівня комфортності пасажирських перевезень; залученню інвестицій та забезпеченню стійких економічних умов роботи.

 

3. Зменшення кількості платоспроможних пасажирів

3.1. Транспортні затори.

Погіршення руху на дорогах та зростання транспортних заторів провокує збільшення часу подорожей громадським транспортом, що може стати чинником, який робить інші види транспорту більш привабливими.

3.2. Зменшення пасажиропотоку пов’язаного із введенням карантину на території України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із внесеними змінами) було запроваджено ряд обмежень, серед іншого, на загальну дозволену кількість перевезення пасажирів.

В результаті чого, перевізники не отримали фінансового ресурсу, по причині того, що деякі роботодавці та суб’єкти господарювання призупинили свою діяльність.

3.3. Економічна рецесія.

В періоди економічної нестабільності, люди можуть зменшувати свої витрати, в тому числі, відмовлятись від поїздок на громадському транспорті.

3.4. Екологічні аспекти.

Зростаюча свідомість щодо забруднення повітря та кліматичних змін може підштовхувати людей обирати більш екологічно чисті види транспорту.

 

4. Швидкі темпи автомобілізації громади створюють загальне навантаження на інженерно-транспортну інфраструктуру

4.1. Збільшення кількості приватного транспорту порівняно із попередніми роками негативно впливає на рух громадського транспорту.

Демографічні зміни пов’язані із початком війни, вплинули на ріст відсотку приватного транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади.

4.2. Низький рівень пропускної спроможності основних вулиць та магістралей Хмельницької міської територіальної громади.

Зважаючи на такі чинники як розвантаження товарів на зупинках громадського транспорту та відрізках проїзної частини, відсутністю відповідних дорожніх знаків заборони або їх ігноруванням, наявності значної частини нерегульованих перехресть, курсуванням великовантажного транспорту основними вулицями та магістралями Хмельницької міської територіальної громади, на багатьох відрізках дороги можна спостерігати утворення корок (особливо у ранковий та вечірній час).

На пропускну спроможність вулиць беззаперечно впливає невідповідність кількості смуг на певних ділянках дороги, вагома частка вулиць із одностороннім рухом, хаотичне паркування легкових автомобілів.

 

5. Брак транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

5.1. Соціальна необхідність.

В результаті початку повномасштабного вторгнення країною-агресором в Україну, внутрішньо переміщені особи були змушені виїхати із зон бойових дій та тимчасово проживають на території Хмельницької міської територіальної громади, що призвело до зростання кількості маломобільних груп населення.

Беручи до уваги вищевказане, зросла потреба у забезпеченні доступності транспортних послуг для людей з обмеженими можливостями.

5.2. Збільшення кількості пільгових категорій населення.

Порівняно з минулими роками, кількість осіб, які мають право на безоплатний проїзд у громадському транспорті збільшилась, в той час, як відшкодування автомобільним перевізникам за їх проїзд залишилось на тому ж рівні.

 

6. Нестабільні показники графікованості громадського транспорту

6.1. Нестабільність транспортної інфраструктури.

Регулярне проведення дорожних робіт, можливі дорожньо-транспортні пригоди, які утворюють затори та впливають на пунктуальність громадського транспорту.

6.2. Дорожні обставини.

Погодні умови є фактором впливу на швидкість руху усіх учасників дорожнього руху та можливість ефективного виконання розкладу руху.

6.3. Нерівномірний показник пасажиропотоку може призводити до коригувань графіків руху.

6.4. Технічні аспекти.

Непередбачувані поломки та несправності транспортних засобів можуть вплинути на виконання графіків руху та можливості виконання рейсів в подальшому.

 

7. Зниження попиту на навчання інженерно-технологічним професіям

7.1. Низька оплата праці.

В порівнянні із іншими новітніми професіями, заробітна плата інженерно-технічних працівників не є конкурентоспроможною та не відображає в повному обсязі важливість їх навичок та зусиль.

7.2. Автоматизація.

Автоматизовані системи активно використовуються для виконання рутинних завдань, що призводить до втрати робочих місць, в результаті чого, людські навички втрачають свою актуальність.

 

IV. Шляхи розвитку та вдосконалення громадського транспорту

з/п

Перелік заходів Програми (завдання)

Виконавець

Джерела фінансування

Термін виконання

Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань (тис.грн)

1.

Придбання великогабаритного транспорту

(автобусів)

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

2024-2028 р.р.

37 819

Показники

Термін виконання

2024

2025

2026

2027

2028

Кількість

-

5

5

-

-

Обсяг фінансування, тис.грн.

(бюджет громади)

-

18 377

19 442

-

-

2.

Придбання та встановлення нових зупинок для очікування пасажирами громадського транспорту

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

2024-2028 р.р.

8 709

Показники

Термін виконання

 

2024

2025

2026

2027

2028

Кількість

-

7

8

-

-

Обсяг фінансування, тис.грн.

(бюджет громади)

-

3 942

4 767

-

-

3.

Формування тарифної політики

Управління транспорту та зв’язку, фінансове управління, управління праці та соціального захисту населення

Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

2024-2028 р.р.

-

4.

Запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду на території Хмельницької міської територіальної громади.

Управління транспорту та зв’язку, управління праці та соціального захисту населення

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

2024-2025 р.р.

-

5.

Формування та виконання обсягів замовлення фахівців на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних навчальних закладах міста відповідно до потреб сучасного ринку праці в транспортній галузі.

Департамент освіти та науки,

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

Постійно

-

6.

Проведення аналізу дорожньої мережі.

Управління комунальної інфраструктури

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

2024-2025 р.р.

-

7.

Проведення комплексного обстеження пасажиропотоків на території Хмельницької міської територіальної громади

Управління транспорту та зв’язку, Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

2024 р.

1500

8.

Розробка проекту по створенню належних умов для руху тролейбусів у мікрорайоні Гречани (продовження руху до вул. Північної)

Управління комунальної інфраструктури, управління архітектури та містобудування,

управління транспорту та зв’язку,

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

2024-2028 р.

-

9.

Розширення проїзної частини доріг та будівництво заїзних кишень на зупинках громадського транспорту, зазначених у додатку № 1.

Управління комунальної інфраструктури

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

Постійно

-

10.

Проведення капітального ремонту та будівництво доріг, зазначених у додатку № 1.

Управління комунальної інфраструктури

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

Постійно

-

11.

Створення місць для паркування приватного транспорту.

Управління комунальної інфраструктури, управління архітектури та містобудування

 

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

Постійно

-

12.

Створення додаткового місця для відстою громадського транспорту в районі кінцевої зупинки у мікрорайоні Озерна

Управління комунальної інфраструктури, управління архітектури та містобудування,

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

2024-2028 р.р.

-

13.

При будівництві житлових будинків, торгівельних та офісних центрів передбачати місця для паркування транспортних засобів.

Управління архітектури та містобудування,

управління торгівлі

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

Постійно

-

14.

Облаштування передбачених місць для паркування транспортних засобів з урахуванням вимог чинного законодавства

Комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

2024-2028 р.р.

-

15.

Коригування або затвердження нових маршрутів (міської та приміської мереж).

Управління транспорту та зв’язку

Кошти передбачені в  бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством

Постійно

-

16.

Оплата послуг за користування єдиною міською системою управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування на території Хмельницької міської територіальної громади (автобуси).

Управління транспорту та зв’язку

Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

 

2024 р.

605

Всього:

 

48 633

 

 

V. Очікувані результати від реалізації заходів Програми

1. Зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та поліпшення рівня безпеки дорожнього руху.

2. Запровадження сучасних систем пов’язаних із роботою міського та приміського пасажирського транспорту.

3. Скорочення відсотку транспортних засобів малої місткості по відношенню до середнього та великогабаритного автотранспорту.

4. Забезпечення повного обліку пільгових категорій пасажирів, що дасть змогу отримувати достовірні дані для подальшого відшкодування за фактично надані транспортні послуги.

5. Розвиток електричного транспорту, збільшення питомої ваги електротранспорту в міських пасажироперевезеннях, в тому числі для покращення екологічної ситуації.

6. Стимулювання пасажирів до оплати проїзду безготівковими методами.

7. Можливість формувати економічно обґрунтований тариф на підставі даних отриманих від автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

8. Збільшення пропускної спроможності доріг, що сприятиме зменшенню витрат часу пасажирів на поїздку до місця призначення.

9. Баланс між обґрунтованими витратами пов’язаними із наданням послуг та платоспроможним попитом на них.

10. Збільшення рівня комфортності пасажирських перевезень, в тому числі для маломобільних груп населення.

 

VІ. Фінансове забезпечення реалізації Програми

Джерелами фінансування заходів програми є:

6.1. Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади;

6.2. Кошти підприємств, залучені на реалізацію програми розвитку;

6.3. Інші джерела, не заборонені законодавством.

 

Секретар міської ради  Віталій ДІДЕНКО

В.о. начальника управління транспорту та зв’язку  Костянтин КОСТИК

 

 

Додаток №1 до Програми

Недоліки дорожньо-транспортної мережі по мікрорайонах міста

з/п

Мікрорайон

Вулиця

Недоліки

1.

Центр

Кам’янецька

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Героїв Чорнобиля» (в обох напрямках);

«Торгівельний центр» (в Кам’янецькому напрямку);

«Філармонія» (в напрямку центру міста);

«Дитяча лікарня» (в обох напрямках);

«Пам’яті Героїв» (в обох напрямках);

«вул. Храновського» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини на відрізку від вул. Староміської до вул. Подільської;

Подільська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках «Пенсійний фонд» (в обох напрямках).

Проскурівська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Меморіальний комплекс»;

«Стадіон «Поділля»;

«Міська лікарня» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту на відрізку дороги від вул. Свободи до вул. Франка (в обох напрямках).

Героїв Майдану

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Школа №6»;

«Сквер ім. Шевченка» (в обох напрямках);

«Театр ім. Старицького».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Соборна

1. Відсутня заїзна кишеня на зупинці «Центр надання адміністративних послуг».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Староміська

Низька пропускна спроможність проїзної частини в районі перехрестя з вул. Соборною.

Свободи

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул. Свободи»;

«Палац творчості» (в обох напрямках);

«вул. Пилипчука» (в напрямку до вул. Шевченка);

«Центральний універмаг».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Скоблі до вул. Шевченка.

Зарічанська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул.Зарічанська» (в напрямку центру міста);

«вул.Перемоги» (в напрямку до вул. Свободи);

«Думка» (в напрямку вул. Бандери);

«Старокостянтинівське шосе» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту:

в районі будинку № 4;

від перехрестя з вул. Свободи до будинку № 22.

Прибузька

Відсутність облаштованих зупинок.

Старокостянтинівське шосе

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках «вул. Водопровідна» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Прибузької до вул. Шевченка.

проспект Миру

Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту:

від перехрестя з вул. Свободи до перехрестя з вул. П. Мирного (дана парковка блокує рух по двох смугах і перешкоджає здійсненню правого повороту до мікрорайону Озерна);

від будинку № 88 до Старокостянтинівського шосе (дана парковка блокує рух по одній смузі і перешкоджає здійсненню правого повороту).

Бандери

Відсутня заїзна кишеня на зупинці «вул. Нижня Берегова» (в напряму руху до прс. Миру).

2.

Озерна

Бандери

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Відсутність тротуарів з обох сторін.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

Кармелюка

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

3.

Південно-західний

Львівське шосе

1. Відсутність місця для відстою громадського транспорту на зупинці «Катіон» (в напрямку руху до центру міста).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Пулюя до вул. Героїв Чорнобиля.

3. Відсутність облаштованої зупинки «Речовий ринок» (в напрямку руху з міста).

Тернопільська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Новатор» (в обох напрямках);

«Технологічний ліцей» (в обох напрямках);

«Аквапарк» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту від вул. Молодіжної до вул. Західно-Окружної.

Молодіжна

Відсутність додаткової зупинки навпроти поліклініки № 4 (в напрямку руху з міста).

Інститутська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул. Інститутська»;

«Хмельницький національний університет» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту від будинку № 10 до будинку № 20.

4.

Ракове

Пілотська

Відсутність облаштованих зупинок.

5.

Книжківці

Пилипа Орилка

1. Відсутність облаштованих зупинок.

Олександра Білаша

1. Відсутність облаштованих зупинок.

Зеньковського

1. Відсутність облаштованих зупинок.

Холодноярців

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

6.

Ружична

Глушенкова

1. Відсутність облаштованих зупинок.

Заболотного

1. Відсутність, тротуарів та місця для розвороту. 2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Ольги Мак

1. Відсутність тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

Верейського

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

Смотрицького

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність облаштованих зупинок.

Кам’янецька

Відсутність облаштованої зупинки «вул. Смотрицького» (в напрямку руху з міста).

7.

Лезнево

Кошарського

1. Відсутність тротуарів, дорожніх знаків, пішохідних переходів, розмітки та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність облаштованих зупинок.

Світанкова

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

Джумаківка

Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

пров. Веселий

Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Тиха

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Вінницьке шосе

1. На паралельній дорозі в напрямку руху кінцевої зупинки відсутнє належне асфальтобетонне покриття та тротуари.

2. Кінцева зупинка «Лезневе» не облаштована заїзною кишенею.

Трудова

1. Відсутність облаштованих зупинок від вул. Прибузької до вул. Заводської.

2. Відсутність заїзних кишень.

3. Відсутність тротуарів.

8.

Дубове

Трипільська

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність облаштованих зупинок.

Болбочана

1. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

Шептицького

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність тротуарів, місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність облаштованих зупинок.

Гетьмана Мазепи

1. Відсутність облаштованих зупинок (Військова частина та Ярослава Мудрого в обидва напрямки руху).

2. Відсутність заїзних кишень та дорожніх знаків.

9.

Гречани

1а садибна

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

Романа Шухевича

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини на відрізку дороги від вул. Шухевича,60 до вул. Кооперативної.

2. Наявність 3-х залізничних переїздів від   вул.Кооперативної до вул. Шухевича,123.

 

В.о. начальника управління транспорту та зв’язку Костянтин КОСТИК

 

 

Додаток № 2 до Програми

Паспорт Програми

розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки

1.

Ініціатор розроблення Програми

Управління транспорту та зв’язку

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа, на підставі якого здійснено розробку Програми

Закони України:

1) від 05.04.2001 року №2344-ІІІ «Про автомобільний транспорт» (із внесеними змінами);

2) від 29.06.2004 року №1914-IV «Про міський електричний транспорт» (із внесеними змінами);

3) від 10.11.1994 року №232/94-ВР «Про транспорт» (із внесеними змінами);

4) від 21.05.1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (із внесеними змінами).

3.

Розробник Програми

Управління транспорту та зв’язку

4.

Співрозробники Програми

Управління комунальної інфраструктури

Фінансове управління

5.

Відповідальний виконавець Програми

Управління транспорту та зв’язку

6.

Учасники Програми

Управління комунальної інфраструктури

Управління архітектури та містобудування

Фінансове управління

Управління праці та соціального захисту населення

Департамент освіти та науки

Управління торгівлі

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»

Комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту

7.

Мета Програми

Модернізація системи надання послуг пасажирського транспорту шляхом підвищення якості та рівня безпеки перевезення пасажирів, забезпечення розвитку транспортної галузі та оновлення рухомого складу.

8.

Термін реалізації Програми

2024 - 2028 роки

9.

Головний розпорядник коштів

Управління транспорту та зв’язку

10.

Джерела фінансування

Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади.

Інші джерела, не заборонені законодавством.

11.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис.грн.

48 633

 

В.о. начальника управління транспорту та зв’язку  Костянтин КОСТИК

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!