Новини

Як діяти під час кризи: працівники ЦНАП Хмельниччини тренували стресостійкість

Сучасний Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) — це більше, ніж набір державних сервісів. Це простір підтримки, людяності та професійної допомоги в найскладніші моменти.

У межах Швейцарсько-української Програми EGAP, за реалізації Фонду Східна Європа за підтримки Швейцарії у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України для працівників ЦНАП Хмельницької області відбувся інтенсивний офлайн-тренінг із кризових комунікацій і стресостійкості. За два дні 25 спеціалістів із різних підрозділів освоїли:

• Емпатичне спілкування: як чути й розуміти емоційний стан кожного відвідувача;

• Алгоритми кризової взаємодії: чіткі кроки реагування під час надзвичайних ситуацій;

• Збереження внутрішнього ресурсу: техніки профілактики професійного вигорання та підтримки психологічного балансу.

У час війни до ЦНАП звертаються люди з високим рівнем тривоги, втоми або посттравматичних реакцій. Саме тому вміння діяти з увагою й турботою не менш важливе, ніж професійні навички. Набуті знання допоможуть фахівцям бути опорою для громадян і зберігати стійкість навіть у найскладніші дні.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!