Новини
Запитують, консультуються, вирішують — як працює Контакт-центр громади
«Продовжую розповідати про комунікацію з громадою.
Крім електронних, паперових, телефонних звернень, петицій та прийомів громадян, працює система Контакт-центру: сайт, чат-бот і гаряча лінія.
В системі «Контакт-центр» за 7 місяців зареєстровано понад 11100 звернень.
Здебільшого зверталися з комунальними проблемами.
Мешканці громади отримали 17709 консультацій. Зверталися щодо електропостачання, водопостачання, за наданням контактної інформації (номери телефонів, адреси), цікавилися діями мешканців в певних ситуаціях, роботою сирен, питанням стосовно ВПО, сховищ і укриттів тощо
Подати звернення до «Контакт-центру» або отримати консультацію можна за телефонами 1580, (0382)764140, 0800501580 (безкоштовний для мешканців), 0675551580, 0735551580, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради (https://1580.khm.gov.ua/) або через ЧатБот Хмельницької міської ради (https://chatbot.khm.gov.ua/).
Наразі в системі вже зареєстровано 50600 мешканців. Долучайтесь!!!
Працюємо далі…» – зазначив міський голова Олександр Симчишин на своїй сторінці у мережі фейсбук.