Новини

Запитують, консультуються, вирішують — як працює Контакт-центр громади

«Продовжую розповідати про комунікацію з громадою.

Крім електронних, паперових, телефонних звернень, петицій та прийомів громадян, працює система Контакт-центру: сайт, чат-бот і гаряча лінія.

В системі «Контакт-центр» за 7 місяців зареєстровано понад 11100 звернень.

Здебільшого зверталися з комунальними проблемами.

Мешканці громади отримали 17709 консультацій. Зверталися щодо електропостачання, водопостачання, за наданням контактної інформації (номери телефонів, адреси), цікавилися діями мешканців в певних ситуаціях, роботою сирен, питанням стосовно ВПО, сховищ і укриттів тощо

Подати звернення до «Контакт-центру» або отримати консультацію можна за телефонами 1580, (0382)764140, 0800501580 (безкоштовний для мешканців), 0675551580, 0735551580, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради (https://1580.khm.gov.ua/) або через ЧатБот Хмельницької міської ради (https://chatbot.khm.gov.ua/).

Наразі в системі вже зареєстровано 50600 мешканців. Долучайтесь!!!

Працюємо далі…» – зазначив міський голова Олександр Симчишин на своїй сторінці у мережі фейсбук.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!