Рішення міської ради
Про внесення змін в рішення шістнадцятої сесії міської ради від 11.04.2012 №10

УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення тридцять другої сесії
№17 від 25.12.2013 р.
Про внесення змін в рішення шістнадцятої сесії міської ради від 11.04.2012 №10
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, пропозицію постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики та підприємництва і подання прокуратури міста Хмельницького, з метою виконання вимог Закону України “Про адміністративні послуги”, Постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в рішення шістнадцятої сесії міської ради від 11.04.2012 №10 “Про утворення Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради, про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради та про внесення змін в рішення сесії міської ради №20 від 02.12.2010”, виклавши додаток у новій редакції (додається).
2. Скасувати рішення 28-ї сесії міської ради від 30.10.2013 №13 “Про визначення органу щодо затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг та змін до них”.
3. Відповідальність за виконання рішення покласти на першого заступника міського голови О.Віннікова.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.
Міський голова С.Мельник
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 25.12.2013р. №17
Положення
про Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради
1. Загальні положення
1.1. Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради (далі – ЦНАП) – є самостійним виконавчим органом Хмельницької міської ради, створений рішенням сесії Хмельницької міської ради як виконавчий орган, у якому забезпечується надання адміністративних послуг замовникам за принципами “єдиного офісу”, “єдиного вікна” та організаційної єдності.
1.2. ЦНАП підзвітний і підконтрольний міській раді, та підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.
1.3. Метою створення та функціонування ЦНАП є забезпечення надання адміністративних послуг.
1.4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Хмельницької міської ради, Концепцією поліпшення якості надання адміністративних послуг у місті Хмельницькому, затвердженою рішенням міської ради від 29.02.2012 року №20, Політикою якості виконавчих органів Хмельницької міської ради, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
1.5. Діяльність ЦНАП проводиться у відповідності до системи управління якістю у виконавчих органах Хмельницької міської ради, яка регламентується Настановою з якості Хмельницької міської ради.
1.6. ЦНАП має печатку, штампи, відповідні бланки.
1.7. Через ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом взаємодії його з суб'єктами надання адміністративних послуг.
У ЦНАП можуть надаватись неадміністративні послуги.
1.8. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається рішенням Хмельницької міської ради.
1.9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, має включати адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
1.10. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг через ЦНАП, також, можуть надаватись інші адміністративні послуги.
1.11. До складу ЦНАП входять:
- відділ адміністративних та неадміністративних послуг;
- інформаційно-консультаційний сектор.
1.11.1. Відділ адміністративних та неадміністративних послуг здійснює прийняття заяв та вхідних пакетів документів від суб'єктів звернень, видачу результатів адміністративних послуг суб'єктам звернень, контроль за термінами їх виконання, надання фахових консультацій.
1.11.2. Інформаційно-консультаційний сектор ЦНАП забезпечує надання загальної інформації та консультацій суб'єктам звернень, опрацьовує та готує інформаційні матеріали щодо адміністративних послуг та порядку їх надання для розміщення в приміщенні і на веб-сайті ЦНАП, інформаційних терміналах та в ЗМІ, виконує інші функції щодо організації надання адміністративних та неадміністративних послуг.
1.11.3. Положення про відділ адміністративних та неадміністративних послуг та інформаційно-консультаційний сектор затверджуються начальником ЦНАП.
1.11.4. Складовою частиною ЦНАП є Дозвільний центр, в якому забезпечується організація видачі документів дозвільного характеру у порядку та у відповідності до вимог Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
1.11.5. У ЦНАП здійснюється прийом суб’єктів звернень посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг.
1.12. Порядок організації роботи ЦНАП, порядок дій адміністраторів ЦНАП та їх взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг, оснащення робочих місць працівників, залучених до роботи ЦНАП, режиму роботи та інших вимог визначається Регламентом Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради (далі – Регламент). Затвердження та внесення змін до Регламенту здійснюється рішенням Хмельницької міської ради.
1.13. Кількість представників місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади, задіяних у роботі ЦНАП, визначається в межах граничної чисельності робочих місць відповідно до договорів про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг.
1.14. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Хмельницької міської ради можуть утворюватися територіальні підрозділи ЦНАП, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку.
2. Основні завдання та принципи роботи ЦНАП
2.1. Основними завданнями є:
2.1.1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень;
2.1.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
2.1.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП;
2.1.4. організація надання неадміністративних послуг.
2.2. Основними принципами роботи є:
2.2.1. доступність послуг для всіх фізичних та юридичних осіб;
2.2.2. відкритість та прозорість;
2.2.3. зрозумілість процедур;
2.2.4. оперативність;
2.2.5. доступність інформації про надання адміністративних послуг;
2.2.6. зручність для суб'єктів звернень.
2.3. ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами міської ради (їх посадовими особами), місцевими (територіальними) органами державної виконавчої влади, державними та комунальними підприємствами, установами і організаціями.
3. Основні функції ЦНАП
Основними функціями ЦНАП є:
3.1. організація, на виконання звернень замовників адміністративних послуг, взаємодії виконавчих органів Хмельницької міської ради, місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади;
3.2. організація разом з відділом роботи із зверненнями громадян прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керівниками виконавчих органів міської ради;
3.3. організація та координація роботи територіальних підрозділів ЦНАП (у разі їх створення);
3.4. інформування та консультування суб’єктів звернень з питань надання адміністративних (неадміністративних) послуг;
3.5. організація роботи з прийому від суб'єктів звернень вхідних документів, їх реєстрації, перевірки повноти поданих документів, передачі на виконання (виконання) та видачі суб'єкту звернення вихідного пакету (результату адміністративної послуги);
3.6. організація обміну вхідними та вихідними пакетами між адміністраторами ЦНАП, територіальними підрозділами ЦНАП (у разі їх створення) та суб’єктами надання адміністративних послуг, які беруть участь у наданні адміністративних послуг через ЦНАП;
3.7. здійснення моніторингу і контролю за процедурами і термінами надання адміністративних послуг;
3.8. інформування замовників про результати надання адміністративних послуг;
3.9. залучення суб’єктів надання адміністративних послуг (їх посадових осіб) для вирішення спірних питань, що виникають в процесі організації надання адміністративних послуг, та надання професійної консультаційної допомоги;
3.10. регулювання черги;
3.11. забезпечення належного утримання і необхідного експлуатаційного обслуговування приміщень і обладнання ЦНАП;
3.12. забезпечення захисту персональних даних осіб, які звернулись до ЦНАП.
4. Організація діяльності ЦНАП
4.1. ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
4.2. Начальник ЦНАП підзвітний та підконтрольний міському голові та міській раді.
4.3. Начальник ЦНАП:
4.3.1. організовує діяльність ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП;
4.3.2. здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;
4.3.3. розподіляє обов’язки, координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4.3.4. організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
4.3.5. сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції міському голові, виконавчому комітету щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;
4.3.6. розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів, а також скарги, зауваження й пропозиції щодо діяльності ЦНАП;
4.3.7. розробляє посадові інструкції адміністраторів ЦНАП та подає їх на затвердження в установленому порядку;
4.3.8. вносить пропозиції керівникам виконавчих органів Хмельницької міської ради, місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг;
4.3.9. проводить аналіз кількості звернень, виданих документів, в тому числі дозвільного характеру, узагальнює статистичні дані діяльності ЦНАП;
4.3.10. здійснює контроль за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг;
4.3.11. вносить пропозиції міському голові щодо структури та штатного розпису ЦНАП, призначення та звільнення з посад адміністраторів ЦНАП;
4.3.12. вносить пропозиції міському голові щодо покращення умов обслуговування замовників у ЦНАП;
4.3.13. може здійснювати функції адміністратора;
4.3.14. виявляє потреби у підвищенні кваліфікації адміністраторів, організовує їх навчання;
4.3.15. вносить пропозиції керівництву міської ради та її виконавчого комітету, щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності адміністраторів ЦНАП;
4.3.16. забезпечує виконання інших завдань та доручень керівництва міської ради з питань забезпечення організації надання адміністративних послуг через ЦНАП та його функціонування.
4.4. Керівництво структурними одиницями (відділом, сектором) ЦНАП здійснюють начальник відділу адміністративних та неадміністративних послуг і завідуючий сектором відповідно до обсягу повноважень та посадових інструкцій, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника ЦНАП.
4.5. Суб’єкт звернення для отримання адміністративних послуг в ЦНАП звертається до адміністратора – посадової особи Хмельницької міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
4.6. Адміністратор ЦНАП призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням начальника ЦНАП.
4.7. Адміністратори ЦНАП проходять психологічне тестування.
4.8. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
4.9. Основними завданнями адміністратора є:
4.9.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
4.9.2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
4.9.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4.9.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
4.9.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
4.9.6. надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
4.10. Адміністратор має право:
4.10.1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов'язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
4.10.2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, виконавчих органах міської ради, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб'єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
4.10.3. інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4.10.4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, які необхідні для надання адміністративної послуги;
4.10.5. порушувати клопотання перед начальником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру;
4.10.6. у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі, повертати заяву на одержання адміністративної послуги та документи, що додаються до неї, з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою – письмово повідомити заявника).
4.11. Вимоги до інформаційного забезпечення суб’єктів звернень з питань порядку та умов отримання адміністративних та інших послуг визначаються Регламентом ЦНАП.
5. Надання супутніх послуг у ЦНАП
5.1. У приміщенні ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
5.2. Супутні послуги надаються суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється виконавчим комітетом Хмельницької міської ради на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
5.3. Надання платних супутніх послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, адміністративними органами, адміністраторами, представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у ЦНАП забороняється.
6. Графік роботи ЦНАП
6.1. Графік роботи ЦНАП визначається Регламентом ЦНАП, відповідно до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.13 за №118.
Центр надання адміністративних послуг в місті Хмельницькому працює без перерви на обід:
- у понеділок та середу з 09.00 до 18.15;
- у вівторок та четвер з 09.00 до 20.00;
- у п'ятницю та суботу з 09.00 до 17.00;
Вихідний день — неділя, святкові та неробочі дні.
Графік прийому суб'єктів звернень:
- у понеділок та середу з 09.00 до 16.00;
- у вівторок та четвер з 09.00 до 20.00;
- у п'ятницю та суботу з 09.00 до 16.00;
6.2. Начальник, заступник начальника, адміністратори ЦНАП, державні адміністратори Дозвільного центру Хмельницької міської ради, працюють у вказані у п.10.1 години згідно гнучкого графіка роботи.
7. Фінансування діяльності ЦНАП
7.1. Фінансування поточної діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок коштів міського та державного бюджетів.
7.2. Загальна чисельність, структура та штатний розпис ЦНАП затверджується згідно чинного законодавства України.
8. Ліквідація та реорганізація ЦНАП
8.1. Зміни та доповнення до цього Положення приймаються міською радою.
8.2. Ліквідація та реорганізація ЦНАП проводиться міською радою у порядку, встановленому чинним законодавством.
Начальник Центру надання адміністративних послуг І.Корягіна