Новини
Нові е-послуги стали доступними для хмельничан
Тепер через «Кабінет мешканця» на порталі MyCity можна не лише замовити, а й отримати такі електронні довідки:
- Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (зняття з реєстрації місця проживання).
- Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
Для отримання довідки онлайн потрібно зареєструватись в «Кабінеті мешканця», далі вибрати необхідну послугу, заповнити усі відомості відповідно до електронної форми, прикріпити скановані копії документів та підписати – згенерувати заяву за допомогою особистого електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації міської ради перевіряє заявку з даними Реєстру територіальної громади міста Хмельницького та, в разі підтвердження інформації, формує довідку, яку в електронному вигляді можна завантажити у «Кабінеті мешканця» в розділі «Історія звернень».
Відеоінструкція щодо отримання довідок доступна тут.
Де та як можна отримати ЕЦП? – читати на урядовому порталі тут.
Отримання таких електронних послуг стало можливим завдяки співпраці ХМКП «Хмельницькінфоцентр» з Міністерством цифрової трансформації та під’єднання Єдиної інформаційної системи міста mycity.khm.gov.ua до Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA
Всього в «Кабінеті мешканця» онлайн доступна 21 електронна послуга:
- 12 для громадян,
- 8 для бізнесу,
- 1 для комунальних підприємств.