ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

ХМКП "Хмельницькінфоцентр"
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Контактні дані
29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, будинок 3, кімната 101
+38(0382) 76-54-38
Основні напрямки діяльності

Опис

 Підприємство працює з жовтня 1997 року. Підприємство є юридичною особою.

Метою створення і діяльності Підприємства є:

- господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів з метою отримання прибутку;

- обслуговування комп’ютерної техніки та впровадження новітніх інформаційних технологій в роботу міської ради, відділів та управлінь виконавчого комітету.

Підприємство ставить завдання вироблення єдиної політики міської ради по розвитку інформаційних технологій для потреб міської ради, управлінь, відділів виконкому та комунальних підприємств міста Хмельницького.

Підприємство проводить експертну оцінку програмного забезпечення та комп’ютерної техніки, закупівля яких проводиться відділами та управліннями міськвиконкому або за бюджетні кошти.

Підприємство забезпечує функціонування офіційного сайту Хмельницької міської ради - khm.gov.ua

Послуги

  • Обслуговування комп'ютерних систем та мереж.
  • Розробка та підтримка програмного забезпечення.
  • Розробка та супровід WEB - сайтів, портаів.
  • Надання інформаційних послуг.
  • Дизайн, виготовлення рекламної та друкованої продукції.
  • Доступ та підтримка системи Ліга Закон.
  • Доступ та підтримка систем електронного документообігу.
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення «Кошторис».
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення (Гаряча лінія).
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення (облік мешканців).
  • Доступ до картографічного програмного забезпечення.
  • Обслуговування базового програмного забезпечення
  • Технічний супровід системи голосування (озвучення сесійного залу).
  • Ведення порядку денного, протоковів, витягів та результатів голосувань.
  • Обслуговування  системи обліку робочого часу.
  • Підготовка медіаконтенту та запис на носій.
  • Обслуговування вузла відеонагляду DVR.
  • Підтримка та обслуговування IP камер.
  • Обслуговування зв`язку і оповіщення в захищеному пункті керування.
  • Обслуговування системи передачі даних.
  • Чорно-білий та кольоровий друк

Фактори ризику

  • Зменшення попиту на ринку послуг.
  • Зміни законодавства щодо предмету діяльності.
  • Постійне зростання матеріальних витрат, в тому числі на комунальні послуги.
  • Високий рівень конкуренції на ринку послуг.
Керівник
Матвійчук Сергій Володимирович
Телефон керівника: 
(0382) 76-54-38
Поштова адреса керівника: 

Біографічна довідка керівника

 

Матвійчук Сергій Володимирович - народився 23.08.1981 р. в м.Хмельницькому.

Освіта: вища.

2006-2010 рр.Хмельницький інститут соціальних технологій. Спеціальність фінанси.

Трудова діяльність :

2001 - 2003 рр. строкова служба, м. Кам’янець- Подільський ВІІ при ПДАТА,

2004 - 2005 рр. миротворча місія в Іраку.

2006 - 2011 рр. проходив військову службу за контрактом у в/ч А-0553.

2012 - 2014 рр. працював в торговому комплексі “Європа”.

2016-2017 рр. директор ПП “СМАРТ СІТІ ПОДІЛЛЯ”

з квітня 2017 року директор ХМКП “Хмельницькіфоцентр”.

Місце проживання: м. Хмельницький

Судимість відсутня.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови від 29.03.2019р № 83-р та контракту директору підприємства встановлено:

- посадовий оклад 11 000,0 грн.;

- щоквартальну премію до посадового окладу 150%;

Показники преміювання:

- виконання фінансового плану в частині:

         доходу без урахування бюджетних кошів,  фінасового результату   - 30%;

- зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного періоду - 20%;

- відсутність заборгованості із виплати заробітної плати - 50%;

- відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та  обов’язкових платежів до бюджеті усіх рівнів - 30%.

Річний звіт керівника

2020

Звіт директора С. Матвійчука про роботу ХМКП "Хмельницькінфоцентр" у 2020 році

У 2020 році на підприємстві забезпечено беззбиткову господарську діяльність.

За рік доходи підприємства склали 5431,3 тис. грн., витрати –5266,2 тис. грн., фінансовий результат — 165,1 тис. грн.

Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) – 514,4 тис. грн., що становить 138,7 % виконання плану та 107,7 % до відповідного періоду минулого року. Цільове фінансування відбувалося згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2020 рік (видатки з бюджету міста здійснювались на виконання заходів національної програми інформатизації та виконання рішення сесії міської ради №80 від 04.03.2015 року «Про затвердження Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки» зі змінами (рішення: сесії міської ради №14 від 22.03.2017р., сесії міської ради №50 від 12.07.2017 р., сесії міської ради № 6 від 31.01.2018 р.)). Фактичні витрати підприємства становили 5266,2 тис. грн., або на 103,0 % до планових завдань.

За рахунок бюджету міста здійснено придбання обладнання системи відеоспостереження для забезпечення відеоконтролю та відеоспостереження за міськими об’єктами з масовим перебуванням людей на суму 1,0 млн.грн. та 300,0 тис.грн на обладнання системи відеоспостереження в місцях розташування контейнерних майданчиків для збору сміття. (рішення міської ради № 6 від 11.12.2019 р.).

Кредиторська заборгованість за товари (послуги) вісутня. Дебіторська заборгованість 01.01.2021 рік становить 17,1 тис. грн. Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів, по заробітній платі відсутня. Кредитні кошти підприємством не залучались.

Витрати на оплату праці з нарахуваннями склали 3,1 млн. грн. Середньооблікова чисельність працівників – 15 чол.

Виконання заходів Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки здійснювалось відповідно до визначених напрямків, а саме:

Прозорість, відкритість, комунікації, електронні сервіси міської ради

У 2020 році забезпечено висвітлення діяльності міської ради та її виконавчих органів, економічного, господарського, культурного, соціального життя територіальної громади на офіційному веб-сайті http://khm.gov.ua. Постійно створюються нові розділи та сторінки, в тому числі з врахуванням потреби мешканців та вимог законодавства. Кількість відвідувань офіційного веб-сайту міської ради за 2020 рік склала 1847,8 тис.

Розроблено нові веб-сайти:

Забезпечено супровід онлайн комунікацій для мешканців:

Веб-платформа «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (e-DEM), до якої підключені електронні петиції, електронні консультації та «Відкрите місто» створена та функціонує в рамках реалізації програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією та виконується Фондом Східна Європа та Innovabrige Foundation.

Забезпечено функціонування:

Прозорий бюджет:

На офіційному веб-сайті створено спеціальний розділ «ПРОЗОРЕ МІСТО».

Створено сторінку «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» із підключенням сервісів аналітики та моніторингу публічних закупівель виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств та закладів:

Функціонування електронних сервісів та послуг, веб-порталу відкритих даних міської ради, інформаційного веб-порталу, інвестиційного веб-порталу, розробленого спільно з КУ «Агенція розвитку Хмельницького», здійснюється в рамках впровадження проєкту MyCity - «Єдина інформаційна система міста» http://mycity.khm.gov.ua.

Станом на 31.12.2020 на веб-порталі відкритих даних оприлюднено більше 70 відкритих реєстрів в режимі онлайн, на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних https://data.gov.ua – розміщено 77 типів та оприлюднено більше 450 наборів відкритих даних.

Впроваджується електронний «КАБІНЕТ МЕШКАНЦЯ», завдяки якому громадяни отримують або замовляють за спрощеною процедурою адміністративні послуги в ЦНАП. https://mycity.khm.gov.ua/account/login.

Через «КАБІНЕТ МЕШКАНЦЯ» можна отримати 19 місцевих електронних послуг, здійснити швидкий перехід на державні електронні послуги та сервіси. Також 17 послуг з питань архітектури та містобудування (реклама, тимчасові споруди, присвоєння адрес тощо). впроваджуються в тестовому режимі. Всього за рік через «КАБІНЕТ МЕШКАНЦЯ» надано 1224 електронних послуги, значна частина з яких для бізнесу.

Для забезпечення електронної ідентифікації й автентифікації фізичних і юридичних осіб підписано договір з Міністерством цифрової трансформації про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації https://id.gov.ua/, що дасть змогу без додаткової реєстрації отримати доступ до державних електронних сервісів та послуг.

Для батьків новонароджених хмельничан забезпечено доступ до сервісу «єМалятко». Єдина інформаційна система міста підключена до державного порталу «Дія» та інших державних реєстрів.

Забезпечено функціонування реєстру територіальної громади міста, до якого підключено нотаріусів, абонентські служби комунальних підприємств міста. Проводяться підготовчі роботи по підключенню інших державних органів.

В «КАБІНЕТІ МЕШКАНЦЯ» в розділі «Мої компанії» передбачено можливість реєструвати інвестиційні проєкти.

Впроваджено мобільний додаток «MyCity».

На першому етапі додаток передбачає:

  • Заходи - Анонси подій. Основні загальноміські організаційно-масові та культурні заходи.
  • Інформування - Інформація про головні новини життєзабезпечення міста. Повідомлення про перекриття вулиць, відключення води, світла, тощо з прив’язкою до карти міста. Сповіщення про екстрені та аварійні ситуації.
  • Сервіси – Перевірка стану послуг в ЦНАП.
  • Оперативні служби – телефонний довідник.
  • Активні кнопки переходу на офіційний сайт міської ради та у «Кабінет мешканця».

З метою оперативної інтеграції, аналізу відкритих державних даних та повідомлення про їх зміну веб-портал Єдиної інформаційної системи міста https://mycity.khm.gov.ua підключено до сервісу Опендатабот https://opendatabot.ua/.

В приміщеннях виконавчого комітету та централізованої бібліотечної системи для працівників структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств проводились воркшопи з підвищення якості відкритих даних.

Для представників бізнесу та громадськості проводяться заходи щодо популяризації впровадження в міській раді інструментів та сервісів е-урядування.

Хмельницький є активним учасником національних форумів та заходів з питань електронного врядування та відкритих даних. Так, в лютому 2020 року у місті відбувся Open Data Campus, який організований в рамках реалізації проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та незалежного видання Texty.org.ua (поєднання класичної журналістики та журналістики даних, створення інформативної візуалізації та інфографіки). Це важливий для міста захід, на якому ІТ фахівці пройшли навчання по роботі з відкритими даним, опрацювали передові інструменти для аналізу та візуалізації відкритих даних та створили дієві проєкти, які можуть зробити життя в місті комфортнішим.

Підписано Меморандум про співпрацю та приєднання міста Хмельницького до Ініціативи CoST (Infrastructure Transparency Initiative). CoST публікуватиме на порталі «Прозора інфраструктура» http://portal.costukraine.org/ інформацію щодо планування, реалізації та контролю за виконанням будівництва проєктів інфраструктури міста у відкритому доступі. Хмельницький став учасником проєкту «Створення дашбордів для візуалізації об'єктів інфраструктури міст» на базі платформи аналітичної системи в будівництві NORA.

Досягнення у сфері відкритості та публічності

Хмельницький залишається в числі лідерів серед обласних центрів в рейтингу оприлюднення відкритих даних.

Хмельницький є членом спільноти Міжнародної Хартії відкритих даних https://opendatacharter.net/.

В 2020 році Хмельницький був прийнятий до ще однієї міжнародної спільноти глобального Партнерства «Відкритий уряд» OGP (Open Government Partnership).

Хмельницький став лідером загального рейтингу Індексу конкурентоспроможності міст України 2019/2020, який проводив Інститут економічних досліджень та політичних консультацій за підтримки Міжнародної організації USAID (перші місця - "Доступ до публічного майна", "Прозорість та відкритість даних", "Неформальні платежі та відсутність корупції", "Лідерство міської влади" та у підкомпоненті “Фінансові та інфраструктурні ресурси”).

Корпоративна мережа передачі даних міської ради, Інформатизація процесів посадовців та ЦНАП

Забезпечено функціонування безперебійного, швидкісного та захищеного зв’язку між виконавчими органами міської ради у корпоративній мережі передачі даних, що розташовані у 21 приміщенні. В окремому приміщенні функціонує серверне та комутаційне обладнання, зберігаються, обробляються інформаційні системи та вебресурси. До мережі підключені:

  • фізичні сервери (14);
  • файлове сховище (1);
  • віртуальні сервери (28);
  • відеореєстратори (4);
  • серверне комутаційне обладнання (3);
  • комутатори (45);
  • канали підключення інтернет (2);
  • система оповіщення під час пожежі;
  • користувачів (421) - електронна пошта, інтернет, доступ до баз даних та інформаційних системи.

Для функціонування інформаційних систем забезпечено безперебійний, швидкісний та захищений зв’язок між усіма виконавчими органами міської ради, в тому числі ЦНАП та його філіями. В приміщеннях виконавчого комітету міської ради, ЦНАП та філії №1 забезпечено вільний wi-fi.

На базі програмного комплексу SharePoint для роботи з реєстрами впроваджено та функціонує внутрішній портал виконавчих органів міської ради. Автоматизовано облік та налаштування користувачів, що підключені до усіх інформаційних систем та баз даних міської ради.

В ЦНАП та філії №1 забезпечено функціонування системи «Електронна черга» та системи електронного документообігу «СТРАТЕГ.ДОКУМЕНТ» (далі – СЕД ЦНАП). Для роботи з СЕД ЦНАП підключені вісім віддалених робочих місць працівників відділу реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації (в приміщеннях УМК) для надання адміністративних послуг з питань реєстрації місця проживання, надання довідок та внесення змін в Реєстр територіальної громади міста Хмельницького.

СЕД ЦНАП забезпечує автоматизацію обліку адміністративних послуг, створення реєстру територіальної громади міста, створення єдиної системи довідників та каталогів.

На 31.12.2020 в СЕД ЦНАП зареєстровано 166,2 тисяч справ (в т.ч. електронний архів), в реєстрі територіальної громади міста 113 тисяч адрес та зареєстровано 246 тисяч мешканців.

В модулі «Звітність» фахівцями підприємства розроблено та підтримується 81 форма звітності. Забезпечено оперативне підключення нових послуг або внесення змін для їх автоматизації.

З метою оперативного внесення змін по кількості зареєстрованих за місцем проживання, спрощення процедур надання соціальних послуг та покращення обслуговування до Реєстру територіальної громади міста, що формується в СЕД ЦНАП, підключені управління праці та соціального захисту населення, МКП «Хмельницькводоканал» та МКП «Спецкомунтранс».

Забезпечено постійне оновлення програмного забезпечення та функціонування в системі спецзв’язку двох робочих місць для надання послуг видачі/обробки біометричних паспортів.

В тестовому режимі впроваджується система електронного документообігу у виконавчих органах міської ради на базі програмного забезпечення «IT-Enterprise» (заступники та підпорядковані виконавчі органи). До системи підключено 419 користувачів. Система готова для запровадження електронного документообігу у виробничу експлуатацію.

У дев’яти виконавчих органах міської ради впроваджується єдина система обліку. Всі модулі системи запущені, технічний супровід та адміністрування забезпечено. Облік основних засобів та нематеріальних активів здійснюється в новій системі.

Забезпечено функціонування бази даних звернень громадян у відділі управління міським господарством та координацію роботи з порталом «Відкрите місто».

Щомісяця формується база даних відомостей для надання субсидій та соціальних допомог, до якої підключено управління праці та соціального захисту населення. В середньому щороку працівники управління праці та соціального захисту населення використовують більше 120 тис. електронних довідок.

Здійснюються онлайн трансляції сесій міської ради, прес-конференцій, засідань конкурсних комісій по визначенню керівників, інших заходів на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/ через портал «Хмельницька міська рада».

Під час засідань сесій міської ради здійснюється супровід та адміністрування системи голосування «Віче» з використанням звукового обладнання.

Робота з картами, схемами та ГЕоінформаційна система

В рамках проекту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) впродовж року здійснювались роботи по впровадженню геоінформаційної системи міської ради (далі ГІС).

Фахівці підприємства, виконавчі органи міської ради, а саме: управління архітектури та містобудування, управління земельних ресурсів та земельної реформи, управління торгівлі, із залученням зовнішніх фахівців розробляли та впроваджували перші модулі підсистем ГІС:

  • геопортал;
  • адресний реєстр;
  • містобудівний кадастр;
  • реєстр рекламних засобів;
  • реєстр тимчасових споруд;
  • міський земельний кадастр;
  • оцифровану містобудівну документацію.

Станом на 31.12.2020 року на геопорталі опубліковано 16 реєстрів. Запуск та функціонування геопорталу міста значно покращує якість оприлюднених даних та забезпечує оприлюднення геопросторових даних об’єктів, що знаходяться на території міста.

Геопортал дасть змогу будь-якому користувачу перевірити статус рекламних засобів, тимчасових споруд, що розташовані на території міста (кому належить об’єкт, хто видав дозвіл, термін дії договору, параметри розташування тощо), а також є можливість надрукувати витяги з карти.

Геопортал – це подальший розвиток публічності та відкритості міської ради через оприлюднення геопросторових даних та нові можливості для розвитку цифрових сервісів, в тому числі приватних.

Системи відеоспостереження

Забезпечено функціонування системи відеоспостереження міста Хмельницького. У 2020 році додатково встановлено 68 відеокамер, в тому числі 50 відеокамер на перехрестях центральних вулиць міста та 18 - біля 9 майданчиків для збирання побутового сміття. Всього система відеоспостереження міста Хмельницького об’єднує 230 вуличних відеокамер.

Перехрестя вулиць, на яких встановлені нові відеокамери:

  • Кам’янецька (від вул. Староміської до вул. Гагаріна, 7 перехресть);
  • Героїв Майдану (від вул. Соборної до вул. Свободи, 4 перехрестя);
  • Проскурівська ((від Проскурівського Підпілля до вул. І. Франка, 5 перехресть);
  • Подільська (від вул. Соборної до вул. Свободи, 4 перехрестя);
  • Шевченка (від вул. Свободи до вул. Старокостянтинівське шосе, 3 перехрестя);
  • переїзд на вул. І. Франка.

До системи відеоспостереження міста Хмельницького підключені: відділ управління міським господарством (служба 15-80), чергова частина міської поліції в приміщенні по вул.Пушкіна,15, патрульна поліція, департамент кримінального аналізу, оперативна служба поліції та ситуаційний центр ГУНП в Хмельницькій області, управління СБУ в Хмельницькій області. До корпоративної мережі виконкому підключено 5 «розумних» зупинок громадського транспорту з електронним табло, підзарядкою до телефонів, вільним wi-fi та камерами відеонагляду.

Забезпечено функціонування внутрішньої системи відеонагляду в приміщеннях виконавчого комітету міської ради, ЦНАП та філії №1, управління житлово-комунального господарств, департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів, управління праці та соціального захисту населення. Всього до системи підключено 83 відеокамери.

Розроблені та прийняті нові нормативні документи

  1. Розпорядження міського голови від 07.05.2020 №104-р «Про створення робочої групи з впровадження геоінформаційної системи Хмельницької міської ради».
  2. Рішення виконавчого комітету від 11.06.2020 № 470 «Про затвердження Порядку видачі довідок відділом реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, із застосуванням електронного цифрового підпису».
  3. Рішення сесії міської ради від 17.06.2020 №98 «Про внесення змін до Положення про Реєстр територіальної громади міста Хмельницького, затверджене рішенням двадцять першої сесії Хмельницької міської ради від 11.04.2018 №21».
  4. Рішення виконавчого комітету від 25.06.2020 №509 «Про затвердження Порядку роботи в системі електронного документообігу Хмельницької міської ради та її виконавчих органів».
  5. Рішення сесії міської ради від 28.08.2020 №8 «Про затвердження Положення про геоінформаційну систему Хмельницької міської ради».
  6. Рішення виконавчого комітету від 24.09.2020 №736 «Про затвердження Порядку створення та ведення кадастрів, реєстрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради».
  7. Розпорядження міського голови від 15.10.2020 № 235-р «Про верифікацію даних в геоінформаційній системі Хмельницької міської ради».
  8. Рішення сесії міської ради від 23.12.2020 №22 «Про затвердження Програми цифрового розвитку на 2021-2025 роки».
  9. Рішення сесії міської ради від 23.12.2020 №23 «Про затвердження Програми розвитку геоінформаційної системи Хмельницької міської ради на 2021-2025 роки»

Для забезпечення продовження розвитку електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, цифрових навичок та цифрових прав громадян, відкритих даних, розвитку місцевих електронних інформаційних ресурсів та сучасних інформаційних технологій, ефективного прийняття управлінських рішень, у зв'язку із закінченням терміну дії Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки, затвердженої рішенням сорок восьмої сесії міської ради від 04.03.2015 №80, Міської цільової програми забезпечення надання комплексної послуги «єМалятко» м. Хмельницького на 2020 рік, затвердженої рішенням сорок другої сесії міської ради від 17.06.2020 №15, відповідно до Стратегії розвитку міста Хмельницького до 2025 року, затвердженої рішенням сесії міської ради від 31.05.2017 №2 та Плану дій з реалізації Стратегії розвитку міста Хмельницького на 2021-2025 роки підготовлено нову Програму цифрового розвитку на 2021-2025 роки.

2019

Звіт директора Сергія Матвійчука

про роботу ХМКП "Хмельницькінфоцентр" у 2019 році

 

У 2019 році на підприємстві забезпечено беззбиткову господарську діяльність. За рік доходи підприємства склали 4032,2 тис. грн., витрати – 3986,8  тис. грн., фінансовий результат - прибуток 45,4 тис. грн. Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) – 477,8  тис. грн., що становить 154,8% виконання плану. Збільшення відбулось за рахунок надання нових видів послуг (створення локальних мереж, заправки та відновлення картриджів).

Цільове фінансування відбувалося згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2019 рік та на виконання рішення сесії міської ради №80 від 04.03.2015 року «Про затвердження Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки» зі змінами (рішення: тринадцятої сесії №14 від 22.03.2017р., шістнадцятої сесії №50 від 12.07.2017 р., двадцятої сесії №6 від 31.01.2018 р.) За рахунок бюджету міста здійснено придбання обладнання та програмного забезпечення системи відеоспостереження за громадськими місцями, важливими та стратегічними об’єктами міста, дорожнім рухом на суму 3,5 млн.грн. (1,5 млн.грн - рішення двадцять сьомої сесії міської ради від 14.12.2018 № 6 та 2,0 млн.грн - рішення тридцятої сесії міської ради від 17.04.2019 № 4 ).

Кредиторська заборгованість за товари (послуги) відсутня. Дебіторська заборгованість на 01.01.2020 р. становить 0,8 тис. грн. Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів по заробітній платі відсутня. Кредитні кошти підприємством не залучались. Витрати на оплату праці з нарахуваннями склали 2,5 млн.грн. Чисельність працівників - 15 чол.

ХМКП “Хмельницькінфоцентр” впродовж 2019 року забезпечено виконання роботи по наступних напрямках:

 

Прозорість та відкритість

Проведено повну модернізацію офіційного вебсайту міської ради та її виконавчих органів. Створено нове доменне ім’я http://khm.gov.ua.

Постійно створюються нові розділи та сторінки (враховуються потреби мешканців та вимоги законодавства).

\s Кількість відвідувань офіційного веб-сайту міської ради за рік склала 1088,7 тис., в тому числі по роках:

На домені khm.gov.ua забезпечено можливість розміщення до 40 веб-сайтів та порталів виконавчих органів міської ради та бюджетних закладів міста.

Перенесено хостинг сайтів виконавчих органів:

  • управління праці та соціального захисту населення;
  • управління охорони здоров'я http://uoz.khm.gov.ua;
  • управління молоді та спорту - http://molod-sport.khm.gov.ua.

Розроблено нові галузеві сайти:

  • спільно з КУ «Агенція розвитку Хмельницького» - інвестиційний портал https://invest.khm.gov.ua,
  • для Центру енергозбереження - http://energy.khm.gov.ua,
  • для Департаменту управління архітектури, містобудування та земельних ресурсів -  https://deparh.khm.gov.ua,
  • для Департаменту освіти та науки - http://osvita.khm.gov.ua,
  • для Хмельницького міського територіального центру  - http://tercentr.khm.gov.ua.

Забезпечено інформування мешканців через соціальні мережі:

В рамках реалізації проєкту MyCity впроваджується створення веб-порталу «Єдина інформаційна система міста»

http://mycity.khm.gov.ua.

На офіційному сайті міської ради створено спеціальні  розділи «Доступ до публічної інформації» та «Публічна інформація у формі відкритих даних» (забезпечено оприлюднення наборів відкритих даних, в тому числі тих, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835.

Забезпечено онлайн-комунікації та участь мешканців через сервіси е-демократії:

Місто підключено до сервісів:

Забезпечено функціонування:

Хмельницький перше місто, яке на веб-порталі відкритих даних міської ради https://mycity.khm.gov.ua/OpenData  та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних забезпечує оприлюднення наборів відкритих даних міської ради у формі відкритих реєстрів в режимі онлайн. Уже оприлюднено більше 70 таких реєстрів.

У приміщеннях виконавчого комітету та Хмельницької централізованої бібліотечної системи для працівників структурних підрозділів  міської ради, комунальних підприємств проводились воркшопи з підвищення якості відкритих даних.

Для представників бізнесу та громадськості проводились заходи щодо популяризації впровадження в міській раді сервісів е-демократії.

В кінці 2019 року запрацював електронний «Кабінет мешканця» завдяки якому громадяни за спрощеною процедурою уже замовляють адміністративні послуги в ЦНАП. https://mycity.khm.gov.ua/account/login,

Найбільш популярною є замовлення довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи.

Через «Кабінет мешканця» також можна подати електронну заяву на отримання довідки про склад сім’ї, замовити видачу копій рішень, витягів з прийнятих рішень міської ради та виконавчого комітету, інформацію про відсутність (наявність) земельної ділянки на території м. Хмельницького, довідки, копій, витягів стосовно стажу роботи, нарахування заробітної плати за час роботи на ліквідованих підприємствах, установах, організаціях та зареєструватись на електронну чергу в ЦНАП.

Розміщення інформації про місто Хмельницький, його ресурси, інвестиційний клімат, перспективи розвитку провідних галузей міського господарства для залучення інвестицій забезпечують:

  • на офіційному сайті розділ «ДЛЯ БІЗНЕСУ»,
  • інвестиційний портал https://invest.khm.gov.ua/,
  • веб-портал «Єдина інформаційна система міста» - «Кабінет мешканця» - «Бізнесу».

 

В «Кабінет мешканця» підготовлено можливість надання електронних послуг для бізнесу, що надаються в ЦНАП, та отримувати необхідну інформацію, також забезпечено швидкий перехід на державні електронні послуги та сервіси.

В розділі «Мої компанії» – «Кабінет мешканця» передбачено можливість реєструвати інвестиційні проєкти.

Для забезпечення електронної ідентифікації й автентифікації фізичних і юридичних осіб підписано договір з Державним агентством з питань електронного урядування України про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації https://id.gov.ua/, що дасть змогу без додаткової реєстрації отримати доступ до державних електронних сервісів та послуг.

Запущено мобільний додаток «MyCity».

На першому етапі додаток передбачає:

  •  Заходи - Анонси подій. Основні загальноміські організаційно-масові та культурні заходи.
  • Інформування - Інформація про головні новини життєзабезпечення міста. Повідомлення про перекриття вулиць, відключення води, світла, тощо з прив’язкою до карти міста. Сповіщення про екстрені та аварійні ситуації.
  • Сервіси – Перевірка стану послуг в ЦНАП.

В подальшому мобільний додаток має стати для його користувачів зручним сервісом поступового переходу на електронні послуги ЦНАП та портали, через які надаються державні послуги.

Хмельницький приєднано до Міжнародної Хартії відкритих даних.

За результатами загальної оцінки стану оприлюднення відкритих даних у 2019 році Хмельницький став лідером серед обласних центрів. Це перший рейтинг оприлюднення відкритих даних, який проводила Урядово-громадська ініціатива «Разом проти корупції» по методології розробленої Державним агентством з питань електронного урядування України спільно з проєктом USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах/TAPAS”, яку затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. №409.

Фахівці підприємства активно долучаються до національних заходів щодо розвитку відкритих даних. Місто є активним учасником національних форумів та заходів з питань електронного врядування та відкритих даних.

Підписано Меморандум про співпрацю та приєднання міста Хмельницького до Ініціативи CoST (Infrastructure Transparency Initiative). CoST публікуватиме на порталі «Прозора інфраструктура» http://portal.costukraine.org/ інформацію щодо планування, реалізації та контролю за виконанням будівництва  проєктів інфраструктури міста у відкритому доступі. Хмельницький  став учасником проєкту «Створення дашбордів для візуалізації об'єктів інфраструктури міст» на базі платформи аналітичної системи в будівництві NORA.

 

Інформатизація процесів посадовців та ЦНАП

 

На базі програмного комплексу SharePoint для роботи з реєстрами створено внутрішній портал виконавчих органів міської ради.

Автоматизовано облік та налаштування користувачів, що підключені до усіх інформаційних систем та баз даних міської ради.

Здійснюються роботи по впровадженню системи електронного документообігу (СЕД) у виконавчих органах міської ради на базі програмного комплексу «IT-Enterprise».

Система  налаштована та працює в пілотному режимі:

  • створено базу кадрів (користувачів);
  • сформовано необхідні реєстри та довідники;
  • автоматизовано вхідну та вихідну кореспонденцію (ділові листи);
  • підготовлено до роботи автоматизацію звернень громадян.

 

Виконавчий комітет міської ради та 8 самостійних управлінь здійснюють перехід на систему бухгалтерського обліку на базі програмного комплексу «IT-Enterprise» в рамках впровадження єдиної системи обліку у виконавчих органах міської ради.

Проведено навчання для осіб відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та  діловодство у виконавчих органах.

В Центрі надання адміністративних послуг введено систему електронного документообігу  «СТРАТЕГ.ДОКУМЕНТ» (СЕД ЦНАП).

СЕД ЦНАП забезпечує автоматизацію обліку адміністративних послуг, створення реєстру територіальної громади міста, створення єдиної системи довідників та каталогів.

На 01.01.2020 зареєстровано 113,8 тис. справ (в т.ч. електронний архів), в реєстрі територіальної громади міста зареєстровано 99,6 тис. адрес та 286,9 тис. мешканців. Налаштовано модуль «Звітність» та фахівцями підприємства розроблено 81 форму звітності. Забезпечено оперативне підключення нових послуг або внесення змін для їх автоматизації в СЕД ЦНАП.

Формування бази документів міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та забезпечення безперешкодного доступу до них шляхом оприлюднення на офіційному сайті міської ради здійснюється на офіційному сайті міської ради в розділі «Документи».  Забезпечено розширений пошук документів https://khm.gov.ua/uk/docs_search. Створення вебпорталу нормативних документів планується після повного запуску СЕД та запуску модулів роботи з розпорядчими документами.

На Єдиному державному вебпотралі відкритих даних та порталі відкритих даних міської ради забезпечено оприлюднення усіх переліків нормативних документів міської ради, інформації про депутатів та поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях міської ради.

Забезпечено використання планшетів для роботи з проєктами рішень на засіданнях виконкому та засіданнях депутатських комісій.

Продовжується формування баз даних муніципальної геоінформаційної системи (МГІС) міста Хмельницького. Закуплено програмне забезпечення для роботи з електронною картою, яке встановлено на 5 робочих місцях управліннях архітектури та містобудування та житлово-комунального господарства. База даних МГІС постійно наповнюється та впорядковується (земельні ділянки, адреси об’єктів, уточнено виборчі округи, тощо).

Базу даних електронної карти міста переведено з місцевої системи координат в загальнодержавну (СК63), що дає змогу безперешкодно здійснювати імпорт картографічних матеріалів з відкритих джерел та більш ефективно та оперативно вносити зміни разом із управлінням з земельних ресурсів та земельної реформи.

Забезпечено оприлюднення даних про надані містобудівні умови та обмеженняреєстру вулиць та інших відкритих реєстрів. Проводяться роботи по наповненню адресного реєстру.

Управлінню архітектури та містобудування надається допомога та створюються нові бази даних для розвитку геопорталу міста.

Нанесено на електронну карту міста всі маршрути громадського транспорту: тролейбусних – 22 маршрути, автобусних  – 16 маршрутів, в режимі маршрутного таксі  – 45 маршрутів.

 

Спільно з управлінням житлово-комунального господарства створено:

  • реєстр житлових будинків,
  • реєстр управляючих компаній,
  • реєстр дитячих майданчиків,
  • реєстр доріг,
  • реєстр світлофорів.

Створено реєстр об’єктів системи зливової каналізації. Створено базу даних об’єктів ХКП «Міськсвітло».

 

На /www.google.com/maps створено: інтерактивну карта виборчих округів та інформації про депутатів, карта захисних споруд міста, спортивні об’єкти та майданчики, карта поліцейських дільниць, мапу торгівлі, карта територій загальноосвітніх закладів та інші.

 

 

 

оперативне управління міським господарством та оповіщення

Забезпечено:

  • функціонування бази даних звернень громадян у відділі управління міським господарством;
  • координацію роботи з порталом «Відкрите місто».

 

На порталі зареєстровано 48 організацій міста.

В мобільному додатку MyCity створено

                    

 

За допомогою безкоштовного застосунку VoIP для смартфонів Viber створено групи для оповіщення по районах міста, які координує  відділ управління міським господарством. 

Для вдосконалення єдиної інформаційної системи комунальних платежів міста на вебсайті міської ради для зручності вибору системи оплати за комунальні послуги створено розділ «Оплата комунальних послуг онлайн».  

Щомісяця формується база даних відомостей для надання субсидій та соціальних допомог, до якої підключено управління праці та соціального захисту населення. В  середньому щороку працівники управління праці та соціального захисту населення використовують більше 115 тис. електронних довідок.

З метою оперативного внесення змін по кількості зареєстрованих за місцем проживання, управління праці та соціального захисту населення, МКП «Хмельницькводоканал» та МКП «Спецкомунтранс» підключені до Реєстру територіальної громади міста, що формується в СЕД ЦНАП.

Здійснюються онлайн трансляції сесій міської ради на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/ через портал «Хмельницька міська рада».

Здійснюється супровід та адміністрування системи голосування «Віче» з використанням звукового обладнання.

Проводяться онлайн трансляції засідань конкурсної комісії по визначенню керівників бюджетних установ управління культури та туризму.

 

Корпоративна мережа передачі даних Хмельницької міської ради та її виконавчих органів

Корпоративна мережа об’єднує побудовану волоконно-оптичну лінію зв'язку, структуровані кабельні мережі виконавчих органів міської ради, апаратно-програмні засоби та автоматизовані робочі місця.

В окремому приміщенні запущена серверна, в якій знаходяться сервера, серверне комутаційне обладнання, зберігаються, обробляються інформаційні системи та вебресурси.

Для функціонування інформаційних систем забезпечено безперебійний, швидкісний та захищений зв’язок між усіма виконавчими органами міської ради, в тому числі ЦНАП та його філіями.

Для роботи з СЕД ЦНАП підключені вісім віддалених робочих місць працівників відділу реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації (в приміщеннях УМК) для надання адміністративних послуг з питань реєстрації місця проживання, надання довідок та внесення змін в Реєстр територіальної громади міста Хмельницького.

Щоденно забезпечується функціонування корпоративної мережі передачі даних. До мережі підключені електронна пошта, інтернет, доступ до баз даних та інформаційних системи.

 

системи відеоспостереження

Створено комплексну систему відеоспостереження в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах – всього 61 відеокамера, що встановлені в приміщеннях виконавчих органів міської ради.

 

Побудова системи відеоспостереження міста Хмельницького

Проводяться роботи по об’єднанню міських систем відеоспостереження в єдину інтегровану систему відеоспостереження та відео-аналітики міста Хмельницького.

Система відеоспостереження міста включає відеокамери та мережі, що були придбані або побудовані за 2015-2018 роки управлінням житлово-комунального господарства, КП «Парки і сквери міста Хмельницького», Хмельницькою дитячо-юнацькою спортивною школою №1 та, починаючи з 2019 року, ХМКП «Хмельницькінфоцентр» (придбані та встановлені модулі обладнання на в’їздах у місто, шести мостах та найбільш проблемних частинах міських вулиць (48 відеокамер).

Для забезпечення функціонування та розвитку міської системи відеоспостереження придбано спеціальне серверне обладнання з програмним забезпеченням.

Всього нараховується 163 відеокамери, що встановлені на в’їздах у місто, центральних вулицях, перехрестях найбільших вулиць, на зупинках громадського транспорту («розумні зупинки»), Стадіоні Поділля, парках та скверах, які мають бути об’єднані в єдину систему.

 

Нові нормативні документи, які підготовлені підприємством

  • Розпорядження міського голови від 04.01.2019 №1-р «Про внесення змін
    в розпорядження міського голови від 19.03.2013р. № 88-р» (Порядок роботи працівників міської ради та її виконавчих органів на персональних комп'ютерах,
    у корпоративній мережі та мережі інтернет).
  • Рішення виконавчого комітету від 10.01.2019 р. №20 «Про надання дозволу на передачу з балансу комунального підприємства «Парки і сквери міста Хмельницького» на баланс Хмельницького міського комунального підприємства «Хмельницькінфоцентр» системи відеоспостереження».
  • Розпорядження міського голови від 18.01.2019 №9-р «Про затвердження заходів
    з впровадження єдиної системи обліку у виконавчих органах міської ради та створення робочої групи».
  • Рішення виконавчого комітету від 24.01.2019 р. №71 «Про внесення змін
    в рішення виконавчого комітету від 11.09.2014р. № 646» (Порядок обміну службовими документами з використанням електронної пошти).
  • Рішення сесії міської ради від 13.02.2019 р. №10 «Про затвердження Положення про систему відеоспостереження міста Хмельницького».
  • Рішення виконавчого комітету від 23.05.2019 №429 «Про надання доступу
    до програмного комплексу та виконання першого етапу підготовчих робіт
    по впровадженню єдиної системи обліку у виконавчих органах міської ради».
  • План дій з реалізації принципів Міжнародної Хартії відкритих даних, затверджено рішенням робочої групи з впровадження системи відкритих даних міста Хмельницького, протокол  від 16.10.2019 №6.
2018

            У 2018 році на підприємстві забезпечено беззбиткову господарську діяльність.

За звітний період доходи підприємства склали 2983,3 тис. грн., витрати – 2947,5  тис. грн., фінансовий результат - прибуток 35,8 тис. грн.

Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) - 637,3  тис. грн., що становить 110% виконання плану та 177 % до відповідного періоду минулого року. Збільшення відбулось за рахунок надання нових видів послуг (створення локальних мереж, заправки та відновлення картриджів).

Цільове фінансування відбувалося згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2018 рік та на виконання рішення сесії міської ради №80 від 04.03.2015 року «Про затвердження Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки» зі змінами (рішення: тринадцятої сесії №14 від 22.03.2017р., шістнадцятої сесії №50 від 12.07.2017 р., двадцятої сесії №6 від 31.01.2018 р.) За рахунок бюджету міста здійснено придбання програмного забезпечення на суму 2,0 млн.грн. на (рішення 21-ї сесії Хмельницької міської ради № 3 від 11.04.2018 року).

Кредиторська заборгованість за товари (послуги) відсутня. Дебіторська заборгованість на 01.01.2019 р. становить 2,0 тис. грн. Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів по заробітній платі відсутня. Кредитні кошти підприємством не залучались.

Витрати на оплату праці з нарахуваннями склали 2,3 млн.грн.

Середньооблікова чисельність працівників - 14 чол.

 

ХМКП “Хмельницькінфоцентр” впродовж року забезпечено виконання роботи по наступних напрямках:

Розроблені нові нормативні документи

  • Положення про відкриті дані Хмельницької міської ради, затверджено  рішенням сесії міської ради №20 від 11.04.2018р.
  • Положення про Реєстр територіальної громади міста Хмельницького, затверджено  рішенням сесії міської ради №21 від 11.04.2018 р.
  • Порядок проведення електронних консультацій та опитування в місті Хмельницькому, затверджено  рішенням сесії міської ради №20 від 14.12.2018 р.
  • Про приєднання Хмельницької міської ради та її виконавчих органів до Міжнародної Хартії відкритих даних, затверджено  рішенням сесії міської ради №73 від 14.12.2018 р.
  • Положення про систему відеоспостереження міста Хмельницького (пропозицію подано а чергову сесію міської ради).

 

Забезпечено функціонування та підключення інструментів та сервісів електронного урядування міста

Введено новий офіційний сайт Хмельницької міської ради та її виконавчих органів http://khm.gov.ua/. До сайту підключено 12 сервісів та електронних інструментів. Кількість відвідувань сайту 473,1 тис.од./рік (154% до 2017 р.).

Створено внутрішній веб-портал виконавчих органів міської ради.

На домені khm.gov.ua під адмініструванням 40 сайтів та порталів виконавчих органів та бюджетних установ міської ради. Для забезпечення власного швидкісного та безпечного хостингу проведено сертифікацію безпеки (PremiumSSL), 

 

Додатково розроблено нові сайти та портали:

На єдиний домен khm.gov.ua перенесені сайти управлінь:

Комунікації та участь мешканців

Комунікації через соціальні мережі:

Прозорість та відкритість

 

Забезпечення прозорості та відкритості міської влади:

На офіційному сайті Хмельницької міської ради та її виконавчих органів http://khm.gov.ua/ оприлюднено більше 300 наборів даних міської ради, проведено навчання, опитування, аудит відкритих даних.

Фахівцями підприємства розроблено проект MyCity, який став фіналістом найбільшого національного конкурсу інноваційних ІТ-проектів Open Data Challenge на основі відкритих даних. Конкурс організований проектом TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування України у партнерстві з Фондом Східна Європа та 1991 Open Data Incubator .

В рамках реалізації проекту MyCity та створення порталу відкритих даних міської ради в вересні 2018 року оприлюднено перші дев’ять відкритих реєстрів (http://mycity.khm.gov.ua/OpenData):

  • реєстр містобудівних умов та обмежень
  • реєстр житлових будинків, що знаходяться на обслуговувані управляючих компаній;
  • реєстр управляючих компаній;
  • реєстр дитячих майданчиків;
  • реєстр ремонтів доріг.
  • реєстр комунального майна.
  • реєстр тимчасових споруд - кіоски та павільйони;
  • реєстр дрібнороздрібної торговельної мережі (пересувні об'єкти);
  • реєстр тимчасових споруд - відкриті майданчики для харчування.

В листопаді оприлюднено ще три нових реєстри: титульні списки, вулиці Хмельницького, черга на житло.

Фахівці ХМКП «Хмельницькінфоцентр» пройшли навчанні за програмою Open Data Challenge, взяли участь у міжнародному Саміті Open Government Partnership Global в місті Тбілісі (Грузія), стали учасниками програми Open Data Leaders Network.

 

Побудова міської системи відеоспостереження

Локальні системи відеонагляду об’єднані в єдину систему відеоспостереження міста (96 відеокамер встановлених на вулицях, перехрестях вулиць, площах, Стадіоні Поділля, парках та скверах, зупинках громадського транспорту («розумні зупинки»). До системи підключено 12 робочих місць правоохоронних органів, службу 15-80.

Нові зупинки громадського транспорту обладнанні електронним табло, підзарядкою до мобільних телефонів та вільним wi-fi. Вільний wi-fi забезпечено в приміщеннях міської ради, ЦНАП та філіях.

 

Управління комунальним майном міста

Придбано та запроваджується нове програмне забезпечення для автоматизації бухгалтерського обліку у виконавчих органах міської ради (одночасне підключення до 80 користувачів).

Інформатизація процесів роботи посадовців та

розширення сфери надання адміністративних послуг

В ЦНАП впроваджено систему електронного документообігу (СЕД), до якої  підключено 61 робоче місце адміністраторів управління адміністративних послуг та фахівців відділу реєстрації місця проживання управління реєстрації. СЕД забезпечує автоматизацію створення електронного реєстру територіальної громади міста Хмельницького (90 тис. адрес та 210 тис. мешканців),  автоматизацію відправки СМС та формування архіву послуг.

В ЦНАП встановлено 3 робочих місця для роботи з єдиним демографічним реєстром. Запис до електронної черги на оформлення біометричних паспортів здійснюється онлайн через систему «Електронна черга».

Забезпечено онлайн трансляцію сесій міської ради та засідань конкурсної комісії по визначенню керівників бюджетних установ управління культури та туризму на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/ через портал «Хмельницька міська рада».

Здійснюється супровід та адміністрування системи голосування «Віче».

Забезпечено придбання та налаштування: телевізора та системи конференцзв’язку в Зеленій залі, 23 багатофункціональних пристроїв, 12 персональних комп’ютерів, міні-сервера, 15 планшетів, які використовуються на засіданнях депутатських комісіях, виконкому.

Спільно з управлінням житлово-комунального господарства створено електронну базу об’єктів зливової каналізації міста з прив’язкою до місця розташування.

Створено електронну базу зовнішніх об’єктів ХКП «Міськсвітло».

Забезпечено функціонування бази даних відомостей для надання субсидій та соціальних допомог, через яку видано 175 тис. електронних довідок.

 

Обслуговування корпоративної мережі передачі даних, інше:

Забезпечено функціонування локальних кабельних мереж передачі даних в будівлях виконавчих органів міської ради. До корпоративної мережі через волоконно-оптичну лінію зв’язку та орендовані у провайдерів точки дотику підключені усі управління та відділи (440 користувачів в 16 приміщеннях). Налаштовано придбане телекомунікаційне обладнання (маршрутизатор та 3 комутатори).

2017

Діяльність ХМКП «Хмельницькінфоцентр» впродовж 2017 року була направлена на реалізацію Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій  міській раді на 2015-2020 роки та надання послуг для забезпечення беззбиткової діяльності підприємства.

     У виконавчих органах Хмельницької міської ради здійснювались роботи по забезпеченню:

- впровадження електронного урядування;

- розвитку інформаційних технологій.

1. Повне оновлення основного сайту Хмельницької міської ради http://khmelnytsky.com/ та перехід на портал.

2. Технічний та інформаційний супровід сайтів:

- Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/,;

- Єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького http://mereja.km.ua/

3. Обслуговування сесій міської ради, засідань депутатських комісій, засідань виконкому та інше.

4. Створення системи електронного документообігу у виконавчих органах Хмельницької міської ради.

5. Запуск внутрішнього порталу Хмельницької міської ради.

6. Створення веб порталу документів Хмельницької міської ради.

7. Технічне забезпечення Центру надання адміністративних послуг та використання сучасних інформаційних технологій з метою покращення надання послуг.

8. Робота з електронною картою та формування баз даних геоінформаційної системи міста (МГІС).

9. Забезпечення функціонування та розвиток корпоративної мережі передачі даних виконавчих органів Хмельницької міської ради.

10. Забезпечення функціонування та вдосконалення формування баз даних, необхідних для роботи міських посадовців.

11. Вдосконалення інформатизації процесів роботи міських посадовців (супровід баз даних та формування нових).

12. Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій та координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького.

13. Збереження та розвиток усіх створених баз даних та систем.

14. Максимальне забезпечення отримання мешканцями міста можливостей в електронному вигляді надавати звернення та отримувати послуги.

15. Використання сучасних технологій для управління містом (оперативний аналіз, контроль, реагування на проблеми).   

Окрім того:

Підключення до порталу Петицій Хмельницької міської ради.

Підключення до проекту «Прозоре місто».

Підключення до проекту «Прозорий бюджет» – допомога управлінню фінансів.

Активна участь міста в інших проектах та програмах.

 

Оновлено сайт міської ради та її виконавчих органів http://khm.gov.ua/  - зручний пошук нормативних документів, висвітлення діяльності в новому форматі, максимально самостійне ведення розділів виконавчими органами міської ради (оперативність, зручність, посилена відповідальність).

Вперше створено:

- Портал «SMART-SITY Хмельницький» - єдина інформаційна система міста Хмельницького  http://smart.khm.gov.ua/. Портал створено для забезпечення оперативної комунікації з громадянами (особистий кабінет, електронні звернення з питань життєзабезпечення міста онлайн та контроль за їх розглядом, прямий доступ до інформаційних ресурсів, електронні сервіси. Розпочато перший етап – підключено управлінням житлово-комунального господарства.

- Сайт: "Всеукраїнський відкритий конкурс на оновлення громадського простору Майдану Незалежності у м. Хмельницькому» http://prostir.khm.gov.ua/. Перший відкритий архітектурний конкурс.

- Новий інформаційно-консультаційний сайт Центру енергоефективності «Енергоефективність» http://energy.khm.gov.ua/.

     Мешканцям міста забезпечено доступ до сервісів «Електронні звернення», «Єдина система місцевих петиції», «Відкрите місто», «Громадський бюджет», «Відкритий бюджет». Все це забезпечує високий рівень відкритості влади.

     Окрім того, підприємство за додатковими угодами здійснює обслуговування техніки виконавчого комітету, самостійних відділів та управлінь, ЖЕКів, а також надає послуги ксерокопіювання, продажу дрібних канцелярських товарів в ЦНАП, розробляє друковану продукцію, надає інші послуги, передбачені Статутом підприємства. Це додаткові доходи підприємства, які дають змогу сплачувати податки, комунальні послуги, купувати витратні матеріали, інші видатки необхідні для ефективного функціонування підприємства.

 

 

обслуговування сесій міської ради, Засідань виконкому

 

  • обслуговування сесій міської ради - системи голосування “Віче”;
  • супровід проектів рішень, які розглядаються на депутатських комісіях, депутатських днях (земельні ділянки, об'єкти комунальної власності, інше), засіданнях виконкому;
  • обслуговування юридичної  бази даних “Ліга”, постійний контроль за формуванням бази даних документів міської ради в цій системі;
  • на сайті міської ради оприлюднення проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та прийнятих нормативних документів.

   Повністю оновлюється та розширюється розділ міська рада.

 

Технічне забезпечення Центру надання адміністративних послуг та використанням сучасних інформаційних технологій з метою покращення надання послуг

 

   Головне задання - вдосконалення інформаційно-технічного забезпечення прийому усіх адміністративних послуг у ЦНАП з використанням сучасних інформаційних технологій та  формування єдиної бази даних реєстрації послуг та необхідних архівних документів.

   Прийом відвідувачів в приміщенні ЦНАП здійснюється за допомогою системи “Електронна черга“. Система розрахована на 28 одночасно працюючих адміністраторів (включені в систему 36 автоматизованих робочих місць). Є поодинокі проблеми з підключенням. Система забезпечує контроль відвідувань ЦНАП та роботу адміністраторів. За допомогою системи керування чергою щоденно здійснюється моніторинг надання послуг, який дозволяє керівнику Центру приймати рішення щодо поліпшення обслуговування жителів міста. За період роботи ЦНАП, завдяки системі керування чергою, питання регулювання черги відвідувачів вирішено повністю.

   У 2017 році забезпечено підключення нових автоматизованих робочих місць для адміністраторів ЦНАП та залучених представників державних органів, забезпечено їх підключення до усіх необхідних для роботи державних порталів та реєстрів.

   Працівники підприємства постійно в режимі он-лайн забезпечують контроль за роботою комп'ютерної техніки (робота мережі, безпека, робота комп'ютерів, доступ до державних реєстрів через мережу інтернет).

   В перспективі перехід на роботу через надсилання виконавцям електронних карток та документів (нині електронний облік послуг з друком реєстраційних карток, випискою, повний контроль виконання документів).

   Створення умов для забезпечення максимальної можливості хмельничанам отримувати консультації (бланки заяв, зразки їх заповнення, інформаційні картки, інші необхідні роз’яснення) та послуги в електронній формі.

Створення системи електронного документообігу

у виконавчих органах Хмельницької міської ради

 

Завдання системи:

- запровадити єдину систему обліку та контролю за проходженням та роботою над зверненнями та  документами;

- електронне звернення громадян (вже частково реалізується);

- значно скоротити час розгляду звернень та документів;

- встановити контроль “до секунди”;

- забезпечити отримання всіх звернень громадян тільки централізовано через відділ звернень громадян;

- забезпечити отримання всіх листів від юридичних осіб (підприємств, установ, організацій) тільки через канцелярію виконкому;

- оптимізувати та скоротити діловодні служби в структурних підрозділах міськвиконкому.

Запуск внутрішнього порталу Хмельницької міської ради

 

    Внутрішній портал – динамічний сайт з розділеним доступом та широкими можливостями наповнення інформацією, який функціонує в локальній мережі виконавчих органів. Завершуються роботи по налаштуванню системи внутрішнього порталу на базі платформи Microsoft Sharepoint та планується у 2018 році забезпечити підключення структурних підрозділів, які уже включені в мережу виконкому.

Завдання порталу:

- публікація новин, оголошень, ведення спільного календаря заходів та подій;

- спільний доступ до файлів ( з контролем їх версій);

- обговорення різних питань, документів на відповідних веб-сторінках;

- оперативний аналіз інформації.

 

Корпоративна мережа передачі даних

виконавчих органів міської ради

 

   Станом на 01.01.2018 року у комп’ютерну мережу виконавчих органів міської ради уже підключено більше 400 комп’ютерів, в тому числі обслуговуються ХМКП «Хмельницькінфоцентр» 250 та 35 одиниць серверного та комутаційного обладнання (принтери, БФП, сканери не враховані).

   Корпоративна мережа передачі даних виконавчих органів міської ради на сьогодні - це складна організаційно-технічна система, яка об’єднує локальні мережі структурних підрозділів, які розташовані в 11 приміщеннях за адресами:

- вул. Гагаріна, 3;

- вул. Соборна, 16 (ЦНАП);

- вул. Подільська 10/1 (департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів);

- пров. Пушкіна, 5 (відділ обліку та розподілу житлової площі, управління молоді та спорту);

- вул. Кам’янецька, 74 (управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста);

- вул. Кам’янецька, 2 (управління комунального майна);

- вул. Гагаріна, 18 (відділ роботи із зверненнями громадян);

- вул. Грушевського, 88 (управління торгівлі, служба у справах дітей);

- вул. Проскурівська, 15 (управління капітального будівництва через інтернет);

- вул. Свободи, 9-А (архівний відділ),

- вул. Проскурівського підпілля, 71 (управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення і охорони праці).

   До мережі також підключені фінансове управління (вул. Проскурівська, 56,), електронна пошта, інтернет, доступ до системи “Ліга-Закон”, а для забезпечення доступу до бази даних відомостей для нарахування субсидій - управління праці та соціального захисту населення (вул. Проскурівського підпілля, 32).

 

Робота з електронною картою,

створення геоінформаційної системи міста

   Постійно проводяться роботи по впорядкуванню адресного господарства міста (перевірка вулиць, номерів будівель, які нанесені на електронну карту міста та інших необхідних об’єктів).

   Станом на 01.01.2018 р.  в базі даних електронної карти міста зафіксовано більше 350 тисяч об’єктів (будівлі, вулиці, земельні ділянки, електричні стовпи, світлофори, інше).

Із придбанням нового програмного забезпечення розробляються можливості щодо роботи профільних спеціалістів з відповідними базами даних, що уже нанесені на карту та у перспективі має бути забезпечена безпосередня їх участь у формуванні необхідних для роботи баз даних. Зупинка фінансування не дозволили розпочати виконання цих робіт у 2013 році (відсутність сервера та заміна комп’ютерного обладнання на робочих місцях спеціалістів, не під’єднано до мережі комп’ютери спеціалістів управління житлово-комунального господарства, управління архітектури та містобудування, управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста ).

 

супровід баз даних, Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій, координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів м. хмельницького

 

Працівники підприємства щоденно забезпечують формування та супровід програм, які формують бази даних:

- кадри,

- канцелярія,

- звернення громадян,

- департамент архітектури (звернення),

- дозвільний центр,

- торгівля та послуги,

- адміністративні послуги,

- система керування чергою,

- звернення (15-80).

   Забезпечується за необхідності супровід баз даних та обслуговування програмних продуктів, які надаються для виконання функціональних обов’язків спеціалістів виконавчих органів:

- єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців,

- Ліга-Закон (формування бази даних нормативних документів міської ради),

- державний реєстр дозвільних процедур,

- бухгалтерських та інших програм, необхідних для роботи,

- інші,  з якими працюють відділи та управління.

   Внесені зміни в програмне забезпечення "Звернення громадян" – вдосконалено автоматизацію контролю, забезпечено автоматизацію присвоєння реєстраційних номерів, що дало змогу безперешкодно здійснювати реєстрацію звернень громадян у ЦНАП. Відділу управління міським господарством забезпечено формування звітів, необхідних для проведення щоденного контролю за виконанням звернень та скарг, що надійшли.

   Надається допомога відділу ведення державного реєстру виборців.

   Щомісяця формується база даних відомостей для нарахування субсидій. За рік сформовано більше 165.8 тис. електронних довідок.

 Здійснюється обслуговування УМК (ведення баз даних квартиронаймачів, нарахування, консультація по проведенню розрахунків, підготовка форм звітності, вибірки різної інформації та ведення паспортного обліку). Підприємство забезпечує координацію функціонування єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста (115,0 тис. абонентів, більше 100 проплатних пунктів).

   Забезпечено координацію мережі комунальних платежів міста Хмельницького в режимі «online», завершуються підготовчі роботи по розробці веб-сайту "Р2М – Оnline" прийому комунальних платежів від населення у мережі інтернет з використанням банківських платіжних карток та створення нової Системи обміну інформацією для прийняття та обробки платежів за комунальні послуги.

   Постійно проводяться роботи по перевірці боржників, формуються зведені дані по кожному будинку. Інформація надається у відділ управління міським господарством.

   Вперше створено реєстр містобудівних умов та обмежень http://registers.khm.gov.ua/ - це відкритий онлайн доступ до виданих управлінням архітектури та містобудування містобудівних умов та обмежень (замовники, назва будівництва, адреса, пошук об’єктів).

   Створено міську систему відеоспостереження. До системи надано доступ Хмельницькому міському відділу поліції в приміщенні по вул. Пушкіна, 15 та  патрульній поліції в приміщенні по вул. Коцюбинського, 35/2.

   Введено в тестову експлуатацію систему електронного документообігу в ЦНАП, яка дозволить об’єднати усі існуючі бази даних. Нова система забезпечить автоматичне формування реєстру територіальної громади міста.

   Для покращення надання послуг в ЦНАП  облаштовано нові робочі місця для видачі витягів з держаного земельного кадастру. До кінця року буде підключено сервіс попереднього запису на отримання послуг та 2 робочих місця для оформлення та видачі біометричних паспортів.

   

 

2016

За 2016 рік на ХМКП «Хмельницькінфоцентр» забезпечено виконання статутних функцій підприємства та заходів Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки за наступними напрямками:

 

Робота з сайтами

Забезпечено повну технічну підтримку та функціонування офіційного сайту Хмельницької міської ради: http://khmelnytsky.com/ та сайту Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/.

Сайт Хмельницької міської ради доповнено 8 новими розділами, які суттєво спростили комунікацію між мешканцями та владою міста.

Створено розділ „Депутатські новини” та «Транслювання засідань ради». Повністю змінені розділи „Міський голова” та „Міська рада”.

Забезпечено функціонування нового розділу сайту «Електронні звернення».

Проведені роботи по повному оновленню сайту міської ради (опрацьовано дизайн головної сторінки, структуру основних розділів, вимоги до функціоналу та сруктур веб-сторінок).

Забезпечено постійний моніторинг нових технологій, які впроваджуються в українських містах, та тісна співпраця з колегами найближчих обласних центрів.

Активна участь у конференціях та форумах дали змогу підключити Хмельницьку міську раду до усіх найбільш поширених порталів комунікації з мешканцями міста без використання бюджетних коштів.

Так, в результаті співпраці з МБО „Фонд Східна Європа” з 28 січня 2016 року розпочав роботу проект „Електронні петиції” до Хмельницької міської ради на порталі http://e-dem.in.ua. Підготовлено рішення міської ради „Про внесення змін до Статуту територіальної громади міста Хмельницького та затвердження Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Хмельницькій міській раді”.

З початку березня місто підключено до порталу „Відкрите місто” http://opencity.in.ua, та підготовлено рішення міської ради „Про реалізацію спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади” в м. Хмельницькому.

Завдяки плідній співпраці з громадською організацією «Об’єднання «Центр політичних студій та аналітики» Хмельницький став учасником проекту «Прозорий бюджет». З 2 лютого місто було підключено до порталу «Відкритий бюджет» (openbudget.in.ua.). Тепер кожен хмельничанин може легко за допомогою електронних засобів візуалізації слідкувати за доходами та видатками. В розділі «Карта ремонтів» було розміщено 224 об’єкти.

Місто підключено до порталу «Громадський проект».

На сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/ повністю оновлено розділи «Адміністративні послуги», «Державна реєстрація», «Реєстрація місця проживання».

 

обслуговування сесій міської ради, Засідань виконкому

Забезпечено онлайн трансляцію усіх сесій міської ради на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/, на якому створено портал «Хмельницька міська рада». Також проводилась онлайн трансляція засідань конкурсних комісій по визначенню керівників закладів культури.

Забезпечено обслуговування сесій міської ради, засідань депутатських комісій, засідань виконкому та інше.

Завершено роботи по модернізації системи голосування ПТК «Віче» (повністю оновлено систему).

Технічне забезпечення

Центру надання адміністративних послуг

 

В продовж року в приміщенні ЦНАП було забезпечено налаштування/заміну різних додаткових автоматизованих робочих місць та їх обслуговування.

Фахівцями підприємства створено спеціальне програмне забезпечення для формування бази даних архівних документів Центру надання адміністративних послуг. Забезпечено формування електронного архіву копій документів дозвільного характеру, а з початку березня і документів, що супроводжують оформлення адміністративних послуг. Також створену програму, що прискорює оформлення протоколів та постанов адміністративних правопорушень.

В приміщенні ЦНАП запрацював безкоштовний Wi- Fi для відвідувачів.

Забезпечено усі необхідні технічні ресурси для відкриття філії ЦНАП № 1 по вул. Грушевського, 86. (підключено 11 нових робочих місць, встановлено та налаштовано необхідне мережеве обладнання, термінал та телевізор для підключення до системи “Електронна черга“). З метою недопущення зупинки надання послуг значна частина робіт працівниками підприємства була здійснена в неробочий час та у вихідні дні.

Повністю замінено систему “Електронна черга“ в ЦНАП. Система встановлена на центральному сервері виконкому та дозволяє підключати робочі місця усіх віддалених філій.

Для забезпечення формування реєстрів виборців та жителів міста здійснено вибірку змін відомостей з використанням даних мережі комунальних платежів.

Працівники підприємства постійно в режимі он-лайн забезпечують контроль за роботою комп'ютерної техніки в ЦНАП (робота мережі, безпека, робота комп'ютерів, доступ до державних реєстрів через мережу інтернет).

В ЖЕКах налаштовано робочі станції (придбані за бюджетні кошти) для фахівців відділу реєстрації місця проживання. Встановлено тимчасову програму для реєстрації послуг.

Корпоративна мережа передачі даних

виконавчих органів міської ради

Запущена серверна (все основне серверне обладнання перенесене в спеціально відремонтоване та перепідключено до локальної мережі виконкому).

Здійснено заміну і установка комутаційного обладнання в приміщеннях: ЦНАП; департаменті архітектури, містобудування та земельних ресурсів.

Налаштовано високошвидкісний, захищений зв’язок між приміщенням ЦНАП та приміщенням міської ради з використанням нової побудованої волоконно-оптичної лінії зв'язку. Повністю оновлено роботу корпоративної мережі передачі даних виконавчих органів міської ради (досить складна багаторівнева організаційно-технічна система, яка об’єднана швидкісним зв’язком через оптоволоконне кільце).

Запущено внутрішню систему відеонагляду в приміщеннях міської ради та ЦНАП (всього 44 відеокамери).

Забезпечено обслуговування комп’ютерної мережі виконавчих органів міської ради, до якої підключено більше 400 комп’ютерів та 35 одиниць серверного та комутаційного обладнання (не враховано обладнання волоконно-оптичної лінії зв'язку, яке встановлено у 15 приміщеннях).

Працівники підприємства забезпечили супровід програм, які формують бази даних виконавчих органів міської ради, та програм, необхідних для роботи фахівців на усіх порталах.

 

Робота з електронною картою

Базу даних геоінформаційної системи міста (ГІС) переведено з місцевої системи координат в загальнодержавну (СК63), що дає змогу безперешкодно здійснювати імпорт картографічних матеріалів з відкритих джерел та більш ефективно та оперативно вносити зміни разом із управлінням з земельних ресурсів та земельної реформи.

Забезпечено роботи по впорядкуванню адресного господарства міста (перевірка вулиць, номерів будівель, які нанесені на електронну карту міста та інших необхідних об’єктів).

В базі даних електронної карти міста зафіксовано більше 350 тисяч об’єктів (будівлі, вулиці, земельні ділянки, електричні стовпи, світлофори, інше).

Нанесено на електронну карту міста всі маршрути громадського транспорту: тролейбусних – 22 маршрути, автобусних – 16 маршрутів, в режимі маршрутного таксі – 45 маршрутів.

 

Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій та координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького

Для управління соціального захисту населення були розроблені спеціальні електронні довідки для розрахунку компенсацій вартості послуг теплопостачання у зв’язку із різким підвищенням тарифів теплопостачальних комунальних підприємств під час опалювального сезону в базі даних для нарахування субсидій.

За звітний період сформовано більше 147,6 тис. електронних довідок. Забезпечено безперебійну роботу єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького. Здійснюється обслуговування ЖЕКів.

 

Підприємство було активним учасником міських проектів та програм, надавалась допомога відділам та управлінням у розробці друкованої продукції.

Впродовж року надавались платні послуги, передбачені Статутом підприємства, що дало змогу додатково отримати майже 206 тис. грн.

 

В колективі підприємства забезпечено злагоджену роботу усіх працівників (13 працівників, в тому числі 1 – за трудовою угодою).

Вперше вдалося зробити закріплення фахівців за напрямками роботи, що дало змогу оперативно забезпечити виконання поставлених перед підприємством складних завдань. Додатково введені 2 посади ( прийнято 2 студентів).

Забезпечено беззбиткову господарську діяльність підприємства (незважаючи на фінансові труднощі, недостатню матеріально-технічну базу підприємства, яка б дозволила надавати додаткові платні послуги, та постійну проблему з плинністю кадрів через низьку заробітну плату фахівців підприємства).

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав 197,8 тис. грн., з міського бюджету на оплату праці 610,0 тис. грн. Додатково у 2016 році вдалося отримати підряд від ПАТ «Хмельницькобленерго» на суму 25,0 тис. грн. на внесення змін у схеми повітряних ліній на карті міста та друк планшетів.

В цілому за рік очікувані доходи підприємства склали 935,1 тис. грн., витрати — 885,8 тис. грн., чистий прибуток склав — 49,3 тис. грн.

У 2016 році підприємством сплачено податків та зборів, грн.:

Податок з доходів фізичних осіб (18%)

 

110488

Військовий збір (1,5 %)

   

9228

Нарахування на фонд оплати праці ЄСВ (22% )

135345

Всього

     

255061

         

Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів по заробітній платі відсутня. Сплата штрафних санкцій , пені - відсутня.

 

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО23846337
р/рUA813808050000000002600610688
МФО380805
ІПН
Свідоцтво ПДВне є платником ПДВ

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!